Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
ul. Stefana Bryły 6 6
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
REGON: 01613749400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja nadsitowa) do termicznego przetwarzania w procesie R1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11- dalej zwanych Odpadami - w ilości 1200 Mg na rok (+-) 100 Mg na rok, wynikających ze specyfiki rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, systemu wagowego oraz warunków magazynowych, w celu poddania ich przetwarzaniu w procesie odzysku R1, zgodnie z określeniem oznaczeń tych procesów w załączniku Nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) oraz załączniku IA do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1013/2006 ze zm. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Przyjęcie Odpadów odbywać się będzie na terenie zakładu prowadzonego przez Wykonawcę pod podanym adresem. Odpady będą dostarczane transportem Zamawiającego oraz na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia Odpadów zgodnie z harmonogramem, w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt, przez całą dobę. Przyjmowane przez Wykonawcę Odpady będą ważone na wadze samochodowej, z dokładnością do 20 kg, zlokalizowanej na terenie zakładu Wykonawcy. Dla określenia wagi przyjmowanych odpadów, pojazd Zamawiającego musi być zważony po rozładunku. Powyższa waga będzie wagą wiążącą dla rozliczeń pomiędzy Stronami. W chwili przekazania Odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, na Wykonawcę przechodzi ryzyko utraty w trakcie ich rozładunku, magazynowania i przetwarzania - oraz za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. Przyjęcie Odpadów będzie odbywać na podstawie zamówień jednostkowych złożonych przez Zamawiającego i dostarczonych Wykonawcy. Dokumenty wiążące: Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu Zamawiającemu podpisanej zbiorczej karty przekazania odpadu [KPO], obejmującą Odpady przekazane przez Zamawiającego w okresie jednego miesiąca kalendarzowego, w terminie 7 dni od daty doręczenia mu jej przez Zamawiającego. Do każdej karty przekazania odpadu dołącza się bilans ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy w zakładzie prowadzonym przez Wykonawcę, dotyczący Odpadów przyjętych we wskazanym w tej karcie okresie rozliczeniowym. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego i systematycznego przetwarzania przyjętych Odpadów i doręczenia Zamawiającemu do dnia 10-ego każdego miesiąca informacji z przetwarzania Odpadów w procesie odzysku w poprzedzającym miesiącu, zgodnie ze wzorem zawartym w dokumencie: Informacja z przetwarzania odpadów w procesie odzysku R1. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy decyzji w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 191212, a w razie ich zmiany - do przedkładania Zamawiającemu do wglądu kopii zmienionych decyzji w terminie 7 dni od dnia ich wydania. Cena musi być wyrażona w zł za 1 Mg. Cena musi obejmować wszystkie koszty przetworzenia. Wartość przedmiotu zamówienia stanowi cena całkowita brutto za 1200 Mg odpadów. Szczegółowy termin planowanego dostarczenia Odpadów objętych zamówieniem, określający dzień i godzinę, Zamawiający i Wykonawca ustalą w harmonogramie do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00, na tydzień następny. Harmonogram będzie ustalony w taki sposób, że Zamawiający sporządzi harmonogram i prześle do akceptacji Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do czwartku każdego tygodnia do godz. 15.00, a Wykonawca przekaże swoją akceptację najpóźniej do piątku każdego tygodnia do godz. 15.00. Zamawiający w czasie dostawy Odpadów na terenie zakładu Wykonawcy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż., organizacji ruchu regulaminów obowiązujących na jego terenie. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania przyjętych odpadów w procesie odzysku R1. Termin realizacji: od 2 maja 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Podstawą do obciążenia Zamawiającego i wystawienia faktury będzie ilość Odpadów ustalona na podstawie kwitu wagowego z wagi posiadającej legalizację, znajdującej się w siedzibie Wykonawcy oraz potwierdzona kartą przekazania odpadu. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy będzie płatna przez Zamawiającego w okresach miesięcznych, przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000, 00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie komponentów do produkcji RDF powstałych z sortowania odpadów komunalnych.
Dodano: 2016-04-19 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Sochaczew.
Dodano: 2016-03-21 - Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (frakcja nadsitowa) w procesie termicznego przetwarzania w formie odzysku metodą R1.
Dodano: 2016-03-14 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 12)
Dodano: 2015-12-17 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 10 lub 19 12 12).
Dodano: 2015-02-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grębków
Dodano: 2014-12-17 - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Radzanów.
Dodano: 2014-12-05 - Sukcesywny odbiór odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
Dodano: 2014-08-06 - Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego (kod odpadu 19 12 10 lub 19 12 12)
Dodano: 2013-11-26 - Kruszenie gruzu betonowego, kamiennego i żelbetowego kruszarką dla Miejskiego Zarządu Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce
Dodano: 2013-04-23