Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 77.480 szt. dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w latach 2014-2016.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 77.480 szt. dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w latach 2014-2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej 77.480 sztuk, - dostarczanie tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi (w paczkach po 50 sztuk) do Wydziału Komunikacji i Transportu, Starostwa Powiatowego w Będzinie - z siedzibą w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 - własnym transportem Wykonawcy, - odbieranie tablic rejestracyjnych z w/w Wydziału przeznaczonych do likwidacji i ich fizyczna kasacja poprzez złomowanie (przygotowanych w paczkach do 50 sztuk o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania). 2. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w czasie trwania umowy. 3. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Tekst jednolity Dz. U. z 2012 r, poz. 1137 z późn. zm.). Zamawiający jest upoważniony do składania u Wykonawcy zapotrzebowań na tablice rejestracyjne. Zamówienie każdorazowej dostawy tablic będzie się odbywało faxem, telefonicznie lub elektronicznie a dostawa ich będzie potwierdzana dowodem dostawy. Termin realizacji zamówienia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się ustalenie przez Zamawiającego innego terminu. Termin realizacji zamówienia w przypadkach nagłych (awaryjnych) wynosi 24 godziny od chwili zgłoszenia. Wykonawca dostarczy następujące rodzaje tablic: TABLICE ZWYCZAJNE: tablice samochodowe jednorzędowe - 66 000 szt. tablice samochodowe dwurzędowe - 700 szt. tablice motocyklowe - 2 400 szt. tablice motorowerowe - 2 200 szt. tablice do przyczep jednorzędowe - 2 000 szt. tablice do przyczep dwurzędowe - 120 szt. tablice samochodowe tymczasowe: - jednorzędowe - 100 szt. - dwurzędowe - 20 szt. - motocyklowe - 20 szt. - motorowerowe - 20 szt. TABLICE INDYWIDUALNE: tablice samochodowe jednorzędowe - 160 szt. tablice samochodowe dwurzędowe - 40 szt. tablice motocyklowe - 30 szt. TABLICE ZABYTKOWE: tablice samochodowe jednorzędowe - 60 szt. tablice samochodowe dwurzędowe - 60 szt. tablice motocyklowe - 20 szt. TABLICE TYMCZASOWE BADAWCZE: tablice samochodowe jednorzędowe - 20 szt. tablice samochodowe dwurzędowe - 10 szt. WTÓRNIKI TABLIC REJESTRACYJNYCH: (wszystkie rodzaje tablic) tablice samochodowe jednorzędowe - 3 000 szt. tablice samochodowe dwurzędowe - 200 szt. tablice motocyklowe - 150 szt. tablice motorowerowe - 150 szt. Razem - 77 480 szt. Podane wyżej ilości dostarczanych tablic są ilościami maksymalnymi, faktyczna liczba realizowanych dostaw będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach