Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022.

Powiat Pleszewski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48627429652 , fax. +48627429665
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pleszewski
    ul. Poznańska 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. +48627429652, fax. +48627429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa samochodowych tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, jednorzędowych zmniejszonych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych i zabytkowych oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych. 2. Szacuje się następujące ilości dostaw tablic rejestracyjnych: tablice zwyczajne jednorzędowe – 35.000 szt; tablice zwyczajne dwurzędowe – 100 szt; tablice motocykl – ciągnik – 1.800 szt; tablice motorower – 250 szt; tablice indywidualne – 100 szt; tablice zabytkowe – 40 szt; tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe – 250 szt; samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 200 szt. 2. Wskazane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określona w niniejszej Specyfikacji. W przypadku, gdy maksymalna wartość umowy zostanie osiągnięta przed upływem terminu 31.12.2022r, umowa ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy. 3. Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zwiększenie/zmniejszenie) w ramach ustalonej kwoty całkowitego wynagrodzenia.4. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorami i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby zamawiającego, w szczególności z: a). Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 110); b). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11. 12. 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( t.j. Dz. U z 2017, poz. 2355 ze zm.); c). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546); d). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547); e) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2020r poz. 717 ). W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez zamawiającego zleceniami jednostkowymi. 6. Miejsce dostaw tablic rejestracyjnych: Wydział Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 – 300 Pleszew. 7.Wykonawca udzieli zamawiającemu na czas trwania umowy licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień drogą elektroniczną. 8. Terminy realizacji dostaw: maksymalnie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii. 9. Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice. 10. Odbiór i złomowanie tablic. 1).Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ); 2). Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt wykonawcy; 3). Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez zamawiającego w czasie przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia wykonawcy; 4). Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych odbywać się będzie przynajmniej raz na miesiąc z siedziby zamawiającego; 5). W okresie jednego roku szacuje się odbiór i złomowanie około 12.000 tablic wycofanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez Marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75 a do 75ac ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2020r, poz. 110) lub jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim UE, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w.w ustawy. 2. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania) wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (t. j. Dz.U z 2020r, poz.797); 3. wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach, t. j. Dz.U z 2020r, poz. 797). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia postawione przez zamawiającego warunki dotyczące uprawnień muszą wykazać tylko ci wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Określone warunki udziału w postępowaniu musi spełniać odpowiednio ten członek konsorcjum, który realizować będzie te aspekty zamówienia, które wymagają ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji – jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach