Przetargi.pl
Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 – 2023”

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. +48614260400, fax. +48614260500
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 – 2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi „Eksploatacja szaletów miejskich w Gnieźnie w latach 2021 – 2023” w obiektach: a) przy ul. Mieszka I 16/18 b) przy ul. Tumskiej 6 2. Do zakresu eksploatacji szaletów miejskich należy: 2.1. Utrzymanie należytego stanu higieniczno – sanitarnego wewnątrz szaletów, zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.). 2.2. Utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów. 2.3. Zabezpieczenie środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, tj. w szczególności mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe. 2.4. Malowanie ścian i sufitów oraz stolarki okiennej i drzwiowej jeden raz w roku kalendarzowym (marzec/kwiecień). W przypadku wystąpienia w późniejszym okresie zabrudzeń lub odparzeń istniejącej farby lub tynku zarówno na ścianach jak i sufitach – niezwłoczne dokonanie niezbędnych napraw tynku i odmalowanie całej ściany lub sufitu które wymagały naprawy. Dodatkowo dla szaletu przy ul. Tumskiej – malowanie elewacji i przedsionka lub odparzeń farby spowodowanych warunkami atmosferycznymi, albo aktami wandalizmu (np. pomalowanie sprayem), nie później niż w terminie 15 dni licząc od dnia powstania takiej sytuacji. 2.5. Niezwłoczne dokonywanie uzupełnień odparzonych płytek posadzkowych na zewnętrznych klatkach schodowych (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), bądź ściennych i posadzkowych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń. 2.6. Niezwłoczne dokonywanie naprawy awarii instalacji wod. – kan., elektrycznej oraz podgrzewaczy wody. 2.7. Niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw wynikających z eksploatacji (wymiana żarówek, wymiana uszczelek w bateriach, węży gumowych, elementów spłuczek, osadzanie odpadających i uszkodzonych płytek ściennych, itp.). 2.8. Zabezpieczenie instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej przed zamarznięciem w okresie zimowym poprzez ogrzanie pomieszczeń ubikacji grzejnikami elektrycznymi (dot. szaletu przy ul. Tumskiej). Dopuszczenie do zniszczenia instalacji na skutek działania mrozu spowoduje konieczność przywrócenia jej do stanu używalności przez Wykonawcę na jego koszt. 2.9. Przestrzeganie godzin otwarcia szaletów zgodnie z harmonogramem. 2.10. Pobieranie opłat za korzystanie z szaletów w wysokości określonej przez Zamawiającego, ewidencjonowanie ich oraz wpłacanie raz w miesiącu (do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni) na rachunek: Urząd Miejski w Gnieźnie, Bank Spółdzielczy z siedzibą w Gnieźnie, nr konta: 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005. Jako dowód wpłaty Wykonawca dołączy każdorazowo do faktury za miesięczne utrzymanie szaletów kserokopię przelewu. Należy również dołączyć do faktury wykaz miesięcznych opłat za korzystanie z poszczególnych szaletów. 2.11. Niezwłoczne zgłaszanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego oraz odpowiednim organom wszelkich aktów wandalizmu skutkujących uszkodzeniem mienia znajdującego się w szaletach. 2.12. Przygotowanie we własnym zakresie i umieszczenie w miejscu widocznym jednolitych tabliczek z godzinami otwarcia oraz z cennikiem korzystania z usług w językach: polskim, niemieckim i angielskim. 2.13. Zawarcie umów na potrzeby zaopatrzenia obiektów szaletowych w energię elektryczną, wodę wraz z odbiorem ścieków dla wszystkich szaletów, wywóz nieczystości stałych oraz na dostawę centralnego ogrzewania dla szaletu przy ul. Mieszka I. 2.14. Terminowe regulowanie należności za zużytą energię elektryczną, centralne ogrzewanie (dot. szaletu przy ul. Mieszka I), wodę, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych. Zamawiający podaje średnioroczne zużycie: ­ energii elektrycznej – 3800 kWh, ­ wody – 200,0 m3. 2.15. Ubezpieczenie na własny koszt szaletów na kwotę 300.000,00 złotych – zakres ubezpieczenia: pożary, zalania, zdarzenia losowe, akty wandalizmu. 2.16. Udostępnianie możliwości korzystania z szaletów poza godzinami otwarcia szaletów miejskich określonych w pkt. 2 (np. podczas plenerowych imprez masowych), w ramach przedmiotowego zadania, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, po pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego, przedłożonym Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 5 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach