Powiat Pleszewski ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48627429652 , fax. +48627429665
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pleszewski
ul. Poznańska 79
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. +48627429652, fax. +48627429665
REGON: 250854808 - Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 – 2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych, tymczasowych i zabytkowych oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych.1. Dostawy tablic rejestracyjnych. 1). Szacuje się następujące ilości dostaw tablic rejestracyjnych: tablice zwyczajne jednorzędowe – 35.000 szt; tablice zwyczajne dwurzędowe – 1.000 szt; tablice motocykl – ciągnik – 1.800 szt; tablice motorower – 1.000 szt; tablice indywidualne – 100 szt; tablice zabytkowe – 30 szt; tablice tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe – 200 szt. 2). Wskazane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określone powyżej. W przypadku, gdy maksymalna wartość umowy zostanie osiągnięta przed upływem terminu 31.12.2020r, umowa ulegnie wygaśnięciu z dniem realizacji ostatniej dostawy. 3). Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zwiększenie/zmniejszenie) w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia. 4). Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorami i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby zamawiającego, w szczególności z: a). Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1260 ze zm); b). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11. 12. 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( t.j. Dz. U z 2017, poz. 2355 ze zm.); c) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2012r poz. 585 ); d) normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U z 2017r poz.1226), potwierdzonymi certyfikatami, dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5). Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez zamawiającego zleceniami jednostkowymi. 6). Wykonawca udzieli Zamawiającemu na czas trwania umowy licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień drogą elektroniczną. 7). Terminy realizacji dostaw: a). tablice rejestracyjne: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii; b). dostawa wtórników tablic rejestracyjnych: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii; c). dostawa tablic tymczasowych: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii. 8). Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice. 2. Odbiór i złomowanie tablic. 1).Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm ); 2). Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt wykonawcy; 3). W okresie jednego roku szacuje się odbiór i złomowanie około 12.000 tablic wycofanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a). wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75 a ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017r, poz. 1260 ze zm); b). wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania) wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach, t. j. Dz.U z 2018r, poz. 992 ze zm ); c). wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach, t. j. Dz.U z 2018r, poz. 992 ze zm ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji – jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVII SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022.
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 – 2022
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-10-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej oraz odbiór i zniszczenie poprzez pocięcie i złomowanie wycofanych z eksploatacji zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie
Dodano: 2018-10-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 – 2020.
Dodano: 2018-09-12 - „Plażojada-Szlakiem Trzech Jezior: Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz”etap III - Oznakowanie
Dodano: 2018-06-11