Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim

Starosta Powiatowe w Grodzisku Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 62065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 452 500 , fax. 614 452 555
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Powiatowe w Grodzisku Wlkp.
    ul. Żwirki i Wigury 1
    62065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 614 452 500, fax. 614 452 555
    REGON: 63127688300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w ilościach według wykazu poniżej: a) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe – 12 250 kompletów/ 24 500 sztuk/, b) tablice motocyklowe - 800 sztuk, c) tablice ciągnikowe - 1000 sztuk, d) tablice dwurzędowe do przyczep – 400 sztuk, e) tablice jednorzędowe do przyczep – 1100 sztuk, f) tablice motorowerowe - 700 sztuk, g) tablice indywidualne samochodowe – 40 kompletów /80 sztuk/, h) tablice indywidualne motocyklowe - 15 sztuk, i) tablice zabytkowe samochodowe – 10 kompletów / 20 sztuk/, j) tablice zabytkowe motocyklowe – 5 sztuki, k) tablice samochodowe tymczasowe - 10 kompletów /20 sztuk/, l) tablice motocyklowe tymczasowe - 5 sztuk, ł) tablice badawcze - 5 kompletów/ 10 sztuk. Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez Zamawiającego zleceniami jednostkowymi. Wskazane przez Zamawiającego w SIWZ ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określona w SIWZ. 2. Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte bezpośrednio w: - Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.1038), - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legislacyjnych (Dz, U. z 2012 r. poz. 585). 3. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i wyładunek przedmiotu zamówienia w terminach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w razie zaistnienia uzasadnionych potrzeb, o ile nie wpłynie to na ogólną wartość zamówienia. 4. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać wycofane /zużyte/ tablice rejestracyjne i złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Dla celów prawidłowego wykonywania niniejszego zamówienia Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu na czas trwania umowy aplikację do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych. 6. Nieodpłatne użyczenie i/lub dostarczenie aplikacji umożliwiającej elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi aplikacji. Zamawiający wymaga, aby aplikacja posiadała co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie wymagane rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysłania ich w formie elektronicznej, - elektroniczna akceptacja zamówienia, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych – zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach, tzw. gospodarka numerami (aplikacja musi umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic), - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, Ponadto: - Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada prawa autorskie/licencję do zaproponowanej aplikacji uprawniające do jej nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu w celu realizacji umowy, - aplikacja zostanie dostarczone i zainstalowana lub udostępniona Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nieodpłatnej aktualizacji aplikacji w przypadku zmian w przepisach i (lub) potrzeby rozszerzenia jego funkcjonalności przez czas trwania umowy. Termin dostosowania aplikacji do obowiązujących przepisów nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w przepisach, - Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia min. 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi aplikacji w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu aplikacji na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem sytuacji gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika, - w przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji Wykonawca zobowiązuje się usunąć problem/usterkę w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub e - mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 90630008 0000 0000 0071 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach