Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
ul. Piłsudskiego 20 20
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
REGON: 21046695400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę następujących tablic rejestracyjnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.): 1 Tablice rejestracyjne samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe) - przewidywana ilość: 21 000 szt. 2 Tablice rejestracyjne motocyklowo/ciągnikowe (zwyczajne, zabytkowe, indywidualne) -przewidywana ilość: 600 szt 3 Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne) - przewidywana ilość: 700 szt 2) odbiór z siedziby zamawiającego i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, 3) użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne: a) automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych (prosty, intuicyjny interfejs) z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, b) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u zamawiającego, c) dostępność wszystkich wyróżników wynikających z przepisów Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, d) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), f) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, g) możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach, h) wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: 15 8369 0008 0063 7248 2000 0100. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu musi ono znaleźć się na rachunku zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie - opisanej: Wadium - dostawa tablic rejestracyjnych w miejscu określonym w rozdziale XI. SIWZ, natomiast kopię dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-09-04 - Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-24 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-28 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-25 - Usługa wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych w 2014 roku na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze
Dodano: 2013-11-12 - DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH
Dodano: 2013-11-06 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-11-22 - Usługa wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych w 2013 roku na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze
Dodano: 2012-10-26 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-05-21