Przetargi.pl
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 20 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
    REGON: 21046695400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę następujących tablic rejestracyjnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.): 1 Tablice rejestracyjne samochodowe jedno/dwurzędowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe) - Przewidywana ilość - 22 000 szt. 2 Tablice rejestracyjne motocyklowo/ciągnikowe (zwyczajne, zabytkowe, indywidualne) - Przewidywana ilość - 800 szt. 3 Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne) - Przewidywana ilość - 700 szt. 2) odbiór z siedziby zamawiającego i złomowanie starych, zniszczonych i wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, 3) użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne: a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierające kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu - wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane, b) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: - zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic, - blokowania niedozwolonych liter dla określonych typów tablic. c) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, d) możliwość wydruku zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF (Portable Document Format), e) możliwość wysłania formularza zamówień z poziomu programu z potwierdzeniem jego przyjęcia i realizacji, f) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u zamawiającego, g) dostępność wszystkich wyróżników wynikających z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, jak i możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep, h) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, i) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), j) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, k) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), l) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, m) możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach (bez ograniczeń), n) możliwość dostępu z poziomu programu do danych zawartych w istniejącej - a później z archiwizowanej - bazie danych Microsoft SQL Server programu do elektronicznego składania zamówień na tablice rejestracyjne (obecnie baza zajmuje ok. 400 MB), o) możliwość zarządzania prawami dostępu do programu, p) możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa bazy danych oraz możliwość przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii bazy danych, q) funkcjonowanie programu m. in. w następujących systemach operacyjnych: Windows XP, Windows 7, Windows 8 zarówno na platformie 32 jak i 64 bitowej. r) wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach. 2. Wymagane warunki realizacji zamówienia: 1) dostawa tablic będzie realizowana sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 48 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia, 2) zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę, 3) protokolarny odbiór dostarczanych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy wykonawcą a naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa, 4) odbiór i złomowanie starych, zniszczonych i wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt wykonawcy, 5) wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania, 6) w przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa w pkt 1, wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów, 7) na wykonane tablice rejestracyjne wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach