Powiat Krośnieński - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3830218 , fax. 68 3830236
- Data zamieszczenia: 2013-12-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B 10B
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 3830218, fax. 68 3830236
REGON: 97077819700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrosnienski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych, które spełniają normy określone w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm. ) oraz użyczenie i instalację oprogramowania. 2. Tablice rejestracyjne powinny posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom określonym w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm. ). 3. Ilości poszczególnych tablic rejestracyjnych wynoszą: a) tablice samochodowe jednorzędowe 11.400,00 szt.; b) tablice samochodowe dwurzędowe 100 szt.; c) tablice do przyczep jednorzędowe 200 szt.; d) tablice do przyczep dwurzędowe 85 szt.; e) tablice motocyklowe 200 szt.; f) tablice motorowerowe 200 szt.; g) tablice indywidualne 10 szt.; h) tablice zabytkowe 5 szt. 4. Powyższe ilości stanowią wielkości szacunkowe na czas zwarcia niniejszej umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamawianych tablic i wtórników rejestracyjnych uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz przeszkoli użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej; b) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; c) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami); d) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; e) baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych; f) baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa; g) możliwość pracy na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego); h) Wykonawca powinien zapewnić bezpłatnie serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach; i) Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną dla prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu, w tym instrukcje użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrosnienski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-28 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-25 - Usługa wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych w 2014 roku na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze
Dodano: 2013-11-12 - DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH
Dodano: 2013-11-06 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-11-22 - Usługa wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych w 2013 roku na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze
Dodano: 2012-10-26 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-05-21 - Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-07