Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 642 587
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim
    ul. Lwowska 68
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 642 587
    REGON: 95037173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 2. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dostawę następujących tablic: 1)Tablice samochodowe jednorzędowe - 16  000 kpl., 2)Tablice samochodowe jedno + dwurzędowe - 500 kpl., 3)Tablice do przyczep jednorzędowe - 2 500 szt.,4)Tablice do przyczep dwurzędowe - 145 szt., 5) Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 100 kpl.,6).Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe -5 kpl.,7) Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 25 kpl., 8) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 25 kpl., 9) Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2 500 szt.,10) Tablice motocyklowe i ciągnikowe tymczasowe - 20 szt., 11) Tablice motorowerowe - 1 500 szt.,12)Tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt.,13)Tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne (zielone tło) - 70 kpl., 14)Tablice samochodowe zmniejszone (zielone tło) - 15 kpl.,15)Tablica motorowerowa na pojazd elektryczny - 10 szt, 16) Tablica motocyklowa zabytkowa - 20 szt, 17)Wtórniki tablic rejestracyjnych - 1000 szt.Razem: 16 740 kpl. i  7 700 szt. 3. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.). 4. Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). 5. Oferowane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualne certyfikaty dla tablic objętych zamówieniem, wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, do których przedłożenia Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane tablice – 3 lata. 7. Odbiór zużytych tablic  rejestracyjnych – szacunkowa ilość zużytych tablic rejestracyjnych w okresie realizacji zamówienia: 25 000  szt. 8. Wykonawca zobowiązany jest do okresowego odbioru tablic od Zamawiającego i zapewnienia właściwego transportu i kasacji złomowanych tablic rejestracyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) 9. Wykonując czynności wymienione w pkt. 8 Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne  zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. 10. Wykonawca będzie dostarczał nowe tablice rejestracyjne odpowiednio opakowane folią i odbierał tablice złomowane, wycofane z użytkowania środkiem transportu na własny koszt w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 11. Realizacja dostaw tablic: 1) zamawiający wymaga, aby dostawa tablic rejestracyjnych realizowana była sukcesywnie i winna następować w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie. 2) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych winna następować w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie. 3) dostawa awaryjna (w ilości max. do 100 szt) winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem i potwierdzenia pisemnego. 12. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ewentualnych zmian w przepisach, dotyczących sposobu produkcji i wzoru tablic, jakie zostaną wprowadzone w trakcie trwania niniejszej umowy i dostosowywania produkowanych tablic do ich wymogów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z wymogami art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach