Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Lublin oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Lublin oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Lublin oraz odbiór i likwidację zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z: a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. - w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 - j.t. ze zmianami), b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1751- j.t.,) c) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155, – j.t) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe- 105700 szt. b) tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 600 szt. c) tablice rejestracyjne samochodowe indywidualne jednorzędowe - 600 szt. d) tablice rejestracyjne samochodowe indywidualne dwurzędowe - 30 szt. e) tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne - 2400 szt. f) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne - 30 szt. g) tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne - 400 szt. h) tablice rejestracyjne samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 100 szt. i) tablice rejestracyjne rejestracyjne samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 30 szt. j) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe - 30 szt. k) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe jednorzędowa - 1000 szt. l) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe dwurzędowe - 30 szt. m) tablice rejestracyjne motocyklowe tymczasowe - 30 szt. n) tablice rejestracyjne motorowerowe tymczasowe - 30 szt. o) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe jednorzędowe badawcze - 10 szt. p) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe dwurzędowe badawcze - 10 szt. r) tablice rejestracyjne motocyklowe tymczasowe badawcze - 10 szt. s) tablice rejestracyjne motorowerowe tymczasowe badawcze - 10 szt. t) tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone – 700 szt. u) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe jednorzędowe zmniejszone – 10 szt. v) odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych w szacunkowej ilości – 55000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykażą posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 – j.t ze zmianami) 2. wykażą posiadanie zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 – j.t. ze zmianami) upoważniającego do zbierania, odzysku, unieszkodliwiania lub przetwarzania następujących rodzajów odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) 16 01 18-Metale nieżelazne lub 17 04 02- Aluminium oraz 16 01 19 Tworzywa sztuczne lub 17 02 03 - Tworzywa sztuczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Formularz wyceny 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach