Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie 2. Dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie 3. Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 4. Dostawa notebooków dla Działu Promocji i Wymiany Miedzynarodowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 5. Dostawa notebooków dla Instytutu Biologicznych Podstaw Produkcji Zwierzęcej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 6. Dostawa serwera dla Katedry Zastosowań Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 7. Dostawa serwerów dla Centrum Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 8. Dostawa notebooka dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 9. Dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 10. Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Biofizyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 11. Dostawa biblioteki taśmowej dla Centrum Informatyki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 12. Dostawa notebooka dla Katedry Energetyki i Pojazdów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach CPU PassMark/G3D Mark/ Hard Drive Benchmarks wymaganego wyniku dla procesorów/ kart graficznych / dysków winien być osiągnięty na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (zrzut z ekranu strony z wynikami testów CPU PassMark, G3D Mark oraz Hard Drive Benchmarks z dnia opublikowania ogłoszenia dostępny jest pod załącznikami do SIWZ). Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów/kart graficznych/dysków niefunkcjonujących na rynku w dacie opublikowania ogłoszenia, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach CPU PassMark, G3D Mark oraz Hard Drive Benchmarks po opublikowaniu ogłoszenia Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach CPU PassMark, G3D Mark oraz Hard Drive Benchmarks z dnia otwarcia ofert. https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html https://www.videocardbenchmark.net/GPU_mega_page.html https://www.harddrivebenchmark.net/hdd-mega-page.html 2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach opisanych w załącznikachnr 1-12 do SIWZ, 2.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej a w szczególności musi być oznaczony znakiem zgodności CE, 2.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem na własny koszt do wskazanej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i uruchomić. 2.5. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach, ma być bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów. 2.8. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów lub sprzętu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 2.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 2.10 W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawcy uprawnieni są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1 Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.2. Wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1-12 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.3. Wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1A -12A do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.4. pełnomocnictwo – oryginał podpisany przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopia urzędowo potwierdzona przez notariusza - w przypadku, gdy upoważnienie do tych czynności nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli dotyczy, 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy, 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach