Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492300, 032 4492399 , fax. 032 4492345
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2012-2014. b. Tablice z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U.z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). c. Dostarczone tablice muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). d. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10 - własnym transportem Dostawcy. e. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór z ww. Wydziału tablic do likwidacji wraz z ich fizyczną kasacją. f. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych : A. SAMOCHODOWE ZWYCZAJNE B. MOTOCYKLOWE/ CIĄGNIKOWE C. MOTOROWEROWE D. INDYWIDUALNE E. ZABYTKOWE SAMOCHODOWE F. ZABYTKOWE MOTOCYKLOWE G. TYMCZASOWE Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy). Ilości wskazane w tabeli (Zakres Dostawy załącznik Nr 1) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w przedmiotowym załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania określonej ilości i rodzaju danych tablic rejestracyjnych w miarę swoich potrzeb. Dostawa tablic rejestracyjnych następować będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wielkość i termin dostawy każdej partii Zamawiający określi w formie pisemnej. Dostawa danej partii zamawianych tablic następuje w terminie do 7 dni. Dopuszcza się zmiany przedmiotowego terminu za zgodą obu stron. Termin realizacji zamówienia w przypadkach nagłych (awaryjnych) wynosi 3 dni od chwili zgłoszenia.Miejscem dostawy tablic rejestracyjnych będzie siedziba Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach