Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2018-2020 dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2018-2020 dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostaw tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra i Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r., w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U.z 2016r., poz.1038 z późn.zm.) i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r., w sprawie produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r., poz. 585) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji. 3. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia . Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały czas trwania umowy. 4. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w podziale na rodzaje: 1.Tablice samochodowe jednorzędowe - 30.000 szt. 2.Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 1.000 szt. 3.Tablice motocyklowe – 2.500 szt. 4.Tablice motorowerowe – 2.000 szt. 5.Tablice tymczasowe samochodowe- 300 szt. 6.Tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt. 7.Tablice tymczasowe motorowerowe - 50 szt. 8.Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe - 100 szt. 9.Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe - 50 szt. 10.Tablice indywidulane motocyklowe - 20 szt. 11.Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe - 50 szt. 12.Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe - 20 szt. 13.Tablice zabytkowe motocyklowe - 20 szt. 14.Tablice badawcze 20 szt. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach skazanych przez zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie raz na kwartał. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych .Wykonawca może udzielić okresu dłuższego niż okres wymagany 8. Tablice zwyczajne będą dostarczane przez wykonawcę – na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego w terminach; 1) w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 2) w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 50 kompletów tablic) – w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r, - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2016r., poz.1038 z późn.zm.) lub we wcześniej obowiązujących przepisach w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia: Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca : 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ 2) nie podlega wykluczeniu Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 5. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach