Przetargi.pl
Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej - pochwyt i słupki z rury 50/3 m, z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego gr. 4mm+folia+4mm o wysokości 85 cm wraz z demontażem istniejącej i montażem nowej - na trybunach w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze, z zakresem rzeczowym obejmującym roboty towarzyszące dostawie: - rozbiórka istniejącej balustrady wykonanej w konstrukcji aluminiowo-drewnianej z wypełnieniem z płyty drewnianej laminowanej i trzech desek oparcia oraz stalowej, spawanej balustrady pierwszego, dolnego rzędu trybuny głównej. Aluminiowe słupki z profilu dwuteowego są do wycięcia od górnego poziomu siedzisk, pozostały element słupka- do zamontowania w górnej jego wysokości do stopnia trybuny widowni za pomocą np. stalowej obejmy. Łączna długość balustrad do rozbiórki - 308,5 m. Elementy z demontażu stanowią własność Zamawiającego. - montaż nowej, systemowej balustrady. Montaż słupków boczny na kotwy wklejane i poprzez osadzenie w wywierconych gniazdach - na klej cementowy. Montaż wg istniejącego rozwiązania ,z zachowaniem szerokości przejść. Słupy balustrady mocowane do podłoża w sposób trwały, zapewniający przeniesienie obciążeń wymaganych w normach i przepisach. Kotwienie nie może być wykonane w wierzchniej warstwie konstrukcji stropu mogącej ulec oderwaniu lub rozwarstwieniu w trakcie eksploatacji obiektu. Montaż płyt szklanych łącznikami ze stali kwasoodpornej. Szczegóły montażu wg technologii systemu producenta . Balustrada musi przenieść obciążenie poziome min. 1,0 kN/m na wysokości 1,2 m nad posadzką. Po wykonaniu balustrad- do dolnych części słupków montowane poziomo dwie deski oparcia z demontażu istniejących balustrad. Montaż desek oparć od strony wewnętrznej. Istniejące elementy słupków dwururowych przy schodach między rzędami pozostają bez zmian. oraz dostawę: - systemowej balustrady w ilości 308,5 m ze stali kwasoodpornej - pochwyt i słupki stanowią rury 50/3 mm, szczotkowane (dla rur w DIN 17455 powierzchnia lekko szczotkowana). Wypełnienie z płyt ze szkła bezpiecznego gr. 4mm+folia+4mm o wysokości 85 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. POTENCJAŁ KADROWY W związku z pracami towarzyszącymi dostawie, polegającymi na demontażu i montażu - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub muszą przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z Ofertą jest zobowiązany do przedstawienia osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy , która posiada : - ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń , - co najmniej 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robot przy wykonywaniu systemowych balustrad w obiektach użyteczności publicznych, - dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert Do stażu pracy (doświadczenia zawodowego) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez ważne uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wykonawca musi wykazać, że zrealizował ( zakończył) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy w oferowanym systemie, przy czym co najmniej jedną (1) porównywalną pod względem złożoności i w ilości co najmniej 300 mb. W przypadku wykazania wartości wykonanych dostaw w walutach innych niż PLN- wykonawca powinien również podać kwotę w tysiącach PLN , przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tysiące PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać środki finansowe i zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 50 000 PLN. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia _ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: W ZAKRESIE WARUNKÓW PODMIOTOWYCH: ad. 1- - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamów. przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2- - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 3 do IDW oraz - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu - dla Kierownika Budowy - należy dołączyć: - dokument stwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień, - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do polskiej, właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV- według wzoru stanowiącego załącznik 3.1 do IDW. - wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 5 do IDW . oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. ad. 3- - informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu. ad. 4- - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. W ZAKRESIE WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH 1- deklarację zgodności producenta systemowej balustrady, potwierdzającą spełnienie warunków norm powszechnie obowiązujących dla tego typu balustrad. 2- atest higieniczny dla systemu balustrad 3- certyfikat lub inny dokument równoważny świadczący o bezpiecznym użytkowaniu balustrad 4- autoryzację producenta uprawniającą do montażu całego systemu balustrad przez wykonawcę składającego ofertę , 5- potwierdzenie gwarancji udzielonej przez autoryzowanego wykonawcę - przez producenta systemowej balustrady 2.1 . Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jeleniagora.pl link: BIP_zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach