Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 872-22-63 , fax. (074) 872-50-83
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
ul. Niepodległości 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. (074) 872-22-63, fax. (074) 872-50-83
REGON: 00053658000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przenośnej sceny z zadaszeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany ze środków projektu Tak jak Pat i Mat - promowanie sąsiedzkich wzorców i tradycji kulturowych oraz atrakcji turystycznych terenu pogranicza w miastach Broumov i Nowa Ruda współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) kompletnego zestawu przenośnej sceny o wymiarach minimalnych 10 m x 8 m z zadaszeniem dwuspadowym (odpowiednio do wymiarów sceny) 10,5 m x 8 m x 8 m wraz z siatkami bocznymi i horyzontem. Przedmiot zamówienia ma składać się z modułowych podestów, poręczy, schodów, namiotu reżyserskiego oraz materiałów niezbędnych do montażu. W zakres zamówienia wchodzą ponadto: przeszkolenie przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego wyznaczonych do montowania i rozmontowywania sceny, demontaż sceny i przygotowanie do składowania, dostarczenie kompletnej dokumentacji w szczególności atestów, atestów trudnopalności materiałów plandeki, aprobat technicznych, dokumentacji i obliczeń wytrzymałości konstrukcji nośnych i elementów zawiesi i wyciągarek, kart gwarancyjnych, instrukcji montażowych, instrukcji obsługi, itp. Parametry przedmiotu zamówienia: a) Podesty łączone o obciążalności nie mniejszej niż 750 kg/m2 i wadze do 33 kg za moduł 2 m2; b) łączenie podestów bez dodatkowych elementów; c) nogi teleskopowe 0,8 - 1,4 m regulowane skokowo i śrubą lub podstawką śrubową budowlaną, stopa z dodatkową nakładką ochronną; d) schody o szerokości 2m, z poręczami, z obu stron sceny; e) barierki ochronne z tyłu i z boków sceny; f) siatki boczne i horyzont w kolorze czarnym; g) zadaszenie sceny: kratownice nośne dachu 60/40 cm o udźwigu co najmniej 1000 kg/12 m (belki 4 - ramienne); słupy zadaszenia 29 x 29 cm (belki 4 - ramienne); łączenie kratownic za pomocą śrub; materiał konstrukcji zadaszenia: aluminium 6082T6; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 PZP, zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych (wraz z ofertą) przez wykonawcę. Minimalne wartości brzegowe dla oceny przez zamawiającego warunku jako spełnionego przez wykonawcę przedstawiono w tabeli 1, kolumna 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) PZP. 4. Oświadczenie, na podstawie art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 5. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek hodowanych w systemie kontenerowym
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa i montaż elementów dekoracji do spektaklu Madame Butterfly
Dodano: 2015-10-07 - Zakup , dostawa i montaż 13 szt garaży blaszanych dla samochodów osobowych przy ul. Górniczej w Boguszowie-Gorcach.
Dodano: 2013-07-09 - Zakup , dostawa i montaż 13 szt garaży blaszanych dla samochodów osobowych przy ul. Górniczej w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2013-06-28 - Dostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP/D-45/2012/WZZ.
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa domków narzędziowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
Dodano: 2012-12-03 - WYKONANIE I DOSTARCZENIE ELEMENTÓW SYSTEMU ODCIĄGÓW
Dodano: 2011-10-18 - Dostawa przenośnej sceny z zadaszeniem
Dodano: 2009-12-22 - Dostawa przenośnej sceny z zadaszeniem
Dodano: 2009-11-06 - Dostawa systemowej balustrady wykonanej ze stali kwasoodpornej z wypełnieniem przestrzeni między słupkowej - płytami ze szkła bezpiecznego w Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sudeckiej 42 w Jeleniej Górze
Dodano: 2009-06-24