Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Bieszczadzkiej 21-39 w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Bieszczadzkiej 21-39 w Lubinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót, tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (wg. Załącznika Nr 7); kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na Załączniku Nr 7; kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę na Załączniku Nr 7. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. Nr 2. w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie napraw, remontów, konserwacji oraz utrzymanie urządzeń małej architektury na placach i terenach gminnych
Dodano: 2012-04-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hutniczej 8 w Wojcieszowie
Dodano: 2012-01-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Bolesława Chrobrego 54 w Wojcieszowie
Dodano: 2012-01-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hutniczej 8 w Wojcieszowie
Dodano: 2011-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hutniczej 8 w Wojcieszowie w ramach Projektu Rewitalizacja miasta Wojcieszów poprzez renowację budynków mieszkalnych.
Dodano: 2011-06-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Chrobrego 54 w Wojcieszowie w ramach Projektu Rewitalizacja miasta Wojcieszów poprzez renowację budynków mieszkalnych.
Dodano: 2011-06-10