Centrum Informatyczne Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00918 Warszawa, Al. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 34 74 461 , fax. 22 34 74 804
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyczne Edukacji
Al. Szucha 25
00918 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 34 74 461, fax. 22 34 74 804
REGON: 123390100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cie.men.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa subskrypcji do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance) oraz asysty technicznej do oprogramowania Red Hat - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance) oraz asysty technicznej do oprogramowania Red Hat. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa subskrypcji do oprogramowania nastąpi najpóźniej do 28 grudnia 2017 r. Warunki świadczenia asysty technicznej: • dostęp do wsparcia technicznego w języku polskim (email, web, telefon), • dedykowany kontakt techniczny do obsługi Zamawiającego w języku polskim, • świadczenie asysty technicznej według zdefiniowanego poniżej SLA, • 24 godzin konsultacji zdalnych od dnia podpisania umowy do 27 grudnia 2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na odległość (drogą elektroniczną) oraz wizyt kontrolnych w miejscu zainstalowania systemu zajętości miejsc PARK EYES na terenie parkingu wielopoziom. (...)
Dodano: 2024-07-01 - Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
Dodano: 2024-06-26 - ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-06-03 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07