Urząd Gminy Aleksandrów ogłasza przetarg
- Adres: 23-408 Aleksandrów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6875002
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów
23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie
tel. 084 6875002
REGON: 95001432800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stolarki drzwiowej do Gimnazjum w Aleksandrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych wyrobów budowlanych do Gimnazjum w Aleksandrowie. 1. Drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe z naświetlem z profili aluminiowych (grubość profilu min. 60 mm) z przekładką termiczną, szyba bezpieczna o wsp. K=1,1, kolor brązowy, dolna część drzwi - panel, otwierane na zewnątrz z samozamykaczem o wymiarach 1520 x 2400, wyposażone w dwa zamki w tym jeden rolkowy oraz pochwyt ( wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, rys.1) - 1 sztuka. 2. Drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych (grubość profilu min. 60 mm) z przekładką termiczną, szyba bezpieczna o wsp. K=1,1, kolor brązowy, dolna część drzwi - panel, otwierane na zewnątrz z samozamykaczem o wymiarach 1140 x 2100, wyposażone w dwa zamki w tym jeden z klamką (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, rys.2) - 2 sztuki 3. Skrzydło łazienkowe (rama z listew drewnianych) 90L, kolor biały - 2 sztuki 4. Skrzydło łazienkowe (rama z listew drewnianych) 90P, kolor biały - 1 sztuka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (osoby te muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Stolarka okienna i materiały pomocnicze - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
Dodano: 2016-06-10 - DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ PRZECIWPOŻAROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁUKOWIE
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa stolarki drzwiowej w ramach zadania nr 91361 - wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania nr 91361 - wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej.
Dodano: 2013-11-05 - Wymiana okien oraz remont pokoi mieszkalnych w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr5 w Zamościu, ul. Szczebrzeska 102
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa okien z montażem
Dodano: 2013-01-08 - Dostawa okien z montażem
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej Publicznego Gimnazjum nr 2 w Krzewicy
Dodano: 2011-10-26 - Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2011-01-18 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV w budynkach świetlic i remizo - świetlic w miejscowościach Uciekajka, Zezulin Drugi, Czarny Las, Gm. Ludwin
Dodano: 2010-05-13