Przetargi.pl
DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ PRZECIWPOŻAROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁUKOWIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ PRZECIWPOŻAROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁUKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej i drzwiowej do budynku głównego Zamawiającego tj. B1; B2; B3, położonego przy ul. Rogalińskiego 3 w Łukowie oraz budynku psychiatrycznego NCH Zamawiającego położonym przy ul. Rogalińskiego 16 w Łukowie wraz z jej montażem, zgodnie z zestawieniem stolarki i robót wraz z rysunkami z ekspertyzy technicznej z naniesioną numeracją stolarki - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz podziałem stolarki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym okna zewnętrzne stałe należy podzielić słupkami w następujący sposób: - w budynku B1, B2 i B3 jeden słupek poziomy w dolnej części okna i od niego jeden pionowy - trzy szyby, - w budynku psychiatrycznym jeden słupek pionowy - dwie szyby, z zastrzeżeniem pkt. 3-6. 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) dostarczenia drzwi i okien w białej ramie zgodnie z zestawieniem stolarki i robót wraz z rysunkami z ekspertyzy technicznej z naniesioną numeracją stolarki stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz podziałem stolarki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - dostarczenia drzwi wewnętrznych w białej ramie o klasie odporności ogniowej EI 30 z montażem oraz wykonaniem obróbek glifów w ilości 10 sztuk o łącznej powierzchni 25,9 mkw, - dostarczenia drzwi wewnętrznych i okien zewnętrznych w białej ramie o klasie odporności ogniowej EI 60 z montażem oraz wykonaniem obróbek glifów w łącznej ilości 4 sztuk o łącznej powierzchni 10,8 mkw, w tym 2 sztuki okien o powierzchni 6,2 mkw oraz 2 sztuk drzwi o powierzchni 4,6 mkw - dostarczenia drzwi zewnętrznych w białej ramie z montażem oraz wykonaniem obróbek glifów w łącznej ilości sztuk 1 o łącznej powierzchni 3,52 mkw, b) wykonania demontażu istniejącej stolarki okienno-drzwiowej, c) wywiezienia stolarki drzwiowej z demontażu wraz z utylizacją, d) wykonania robót rozbiórkowych w otworach okienno-drzwiowych, e) wywiezienia gruzu z robót rozbiórkowych wraz z utylizacją, f) wykonania robót wykończeniowych. 3. Wykonawca w terminie do 5 (pięciu) dni od dnia podpisania umowy zobowiązuje się do dokonania prawidłowego obmiaru stolarki okiennej i drzwiowej podlegającej wymianie, o której mowa w pkt .1. 4. O planowanym terminie obmiaru, o którym mowa wyżej Wykonawca zobowiązuje się poinformować w formie pisemnej Zamawiającego na dwa dni przed planowanym terminem obmiaru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w obmiarze. 5. Po dokonanym obmiarze Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przedstawienia jego wyników Zamawiającemu w formie pisemnej oraz elektronicznej na płycie CD. Dokonany przez Wykonawcę obmiar, o którym mowa wyżej będzie podstawą do dostawy drzwi i okien, o których mowa w pkt 1. 6. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z wszelkimi skutkami nieprawidłowego wykonania drzwi bądź okien nienadających się do montażu, bądź stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia osób z nich korzystających. 7. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z wszelkimi skutkami nieprawidłowego wykonania drzwi bądź okien nienadających się do montażu, bądź stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia osób z nich korzystających. 8. Zamówienie ma być wykonywane w następujący sposób: a) prace w budynku. B1; B2; B3 i NCH będą mogły być prowadzone w godzinach 11:00-19:00 - na oddziałach szpitalnych, oraz w godzinach 6.30-20.00 - w pozostałych pomieszczeniach w/w budynków. b) wykonawca rozpocznie wykonywanie prac w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, c) w pierwszej kolejności wymianie będzie podlegała zewnętrzna stolarka okienna. 9. Wykonawca zobowiązuje się do: a) należytego zabezpieczenia, oznakowania i ochrony tej części budynku, która została udostępniona Wykonawcy w celu wymiany stolarki okienno-drzwiowej, b) sprzątania pomieszczeń po wykonaniu wymiany stolarki okienno-drzwiowej, c) należytego składowania i zabezpieczania materiałów na terenie obiektu, d) zabezpieczenia wymontowanej stolarki okienno-drzwiowej oraz gruzu z robót rozbiórkowych przed nieupoważnionym dostępem osób trzecich, e) bieżącej utylizacji wymontowanej stolarki drzwiowej oraz gruzu z robót rozbiórkowych zgodnej z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na Przedmiot zamówienia, w tym gwarancji jakości i rękojmi za szczelność, ognioodporność i odporność na pękanie pod wpływem naprężeń w szkle minimum na 60 miesięcy. 11. Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1300 zł (słownie: tysiąc trzysta zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach