Przetargi.pl
Dostawa stolarki drzwiowej w ramach zadania nr 91361 - wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-049 Lublin, Al. Racławickie 23
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 718 32 03 , fax. 81 718 32 03
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    Al. Racławickie 23 23
    20-049 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 718 32 03, fax. 81 718 32 03
    REGON: 43102223200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stolarki drzwiowej w ramach zadania nr 91361 - wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa stolarki drzwiowej w ramach zadania nr 91361 - wykonanie izolacji pionowej ścian budynku szpitala w części przypiwnicznej. część ASORTYMENT 1 Drzwi wewnętrzne 2 Drzwi zewnętrzne z montażem i obróbką 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 44.22.10.00-5 okna, drzwi i podobne elementy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne materiałów stanowiących przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 - 1.2 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagane ilości materiałów stanowiących przedmiot zamówienia wskazane zostały w FORMULARZACH CENOWYCH dla poszczególnych części nr 1-2 - stanowiących załączniki do wzoru oferty - załącznik do SIWZ. 4. Materiały wchodzące w zakres przedmiotu umowy winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawach: Prawo budowlane i o wyrobach budowlanych oraz o odpowiednich normach. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać, w dniu podpisania protokołu odbioru, Zamawiającemu instrukcje, karty gwarancyjne materiałów składających się na przedmiot zamówienia, oraz inne dokumenty niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia, sporządzone w języku polskim. W/w dokumenty maja być przedstawione w postaci papierowej. 6. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest: dla części nr 1 - magazyn Zamawiającego: Lublin, Al. Racławickie 44; dla części nr 2 - siedziba Zamawiającego: Lublin, Al. Racławickie 23; 7. Planowany termin dostawy wykonawca ustala i powiadamia zamawiającego pisemnie nr fax 81 718 32 93 co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. 8. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres min. 36 m-cy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Dotyczy tylko części nr 2 przedmiotu umowy. 10. Wykonawca wykona dostawę drzwi zewnętrznych wraz z montażem oraz z demontażem istniejących drzwi i pracami naprawczymi ościeży. 11. Zamawiający wskazuje, iż wymiary drzwi zewnętrznych należy bezpośrednio sprawdzić w pomieszczeniach objętych przyszłymi pracami polegającymi na ich wymianie, przed przystąpieniem do wykonania drzwi. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy - w sposób niekolidujący w żadnej mierze z bieżącą działalnością Zamawiającego. W przypadku gdy powstanie konieczność wykonania prac kolizyjnych (tzn. takich prac, które mogą utrudniać lub zatrzymać bieżącą działalność Zamawiającego), Wykonawca na wykonanie prac kolizyjnych zobowiązany jest uzyskać uprzednią pisemną zgodę ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: część ASORTYMENT Kwota wadium w PLN 1 Drzwi wewnętrzne 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) 2 Drzwi zewnętrzne z montażem i obróbką 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 18 1240 5497 1111 0010 2631 6452 Bank PeKaO SA. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 20-11-2013r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 28, w siedzibie Zamawiającego - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28, najpóźniej do godz. 1000 dnia 20-11-2013r. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: Wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na postawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Wadium Wykonawcy, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach