Przetargi.pl
Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Pereca
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 846 383 500
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Pereca 2
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 846 383 500
    REGON: 6004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwszzamosc.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa wiertarko-frezarki, Część 2 zamówienia: Dostawa oprzyrządowania warsztatowego, narzędzi oraz mat warsztatowych, Część 3 zamówienia: Dostawa układu elektronicznego oraz obiektywu fotograficznego z gniazdem, Część 4 zamówienia: Dostawa magnesów, Część 5 zamówienia: Dostawa stolika z napędem liniowym jednoosiowym oraz przewodów sygnałowych z wtykiem, Część 6 zamówienia: Dostawa tokarki, w związku z realizacją projektu „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 (Działanie 4.4). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia; załącznik nr 1.4 do siwz – dot. części 4 zamówienia; załącznik nr 1.5 do siwz – dot. części 5 zamówienia; załącznik nr 1.6 do siwz – dot. części 6 zamówienia. W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad. Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. 4. Termin realizacji: Cześć 1 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 2 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 3 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 4 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 5 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia); Cześć 6 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia). 5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w Formularzu oferty. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 SIWZ. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 40 %, Maksymalna liczba punktów: 40; ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza oferty i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych; Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe; Ocenie zostanie poddany termin realizacji liczony w dniach kalendarzowych, od dnia podpisania umowy do dnia realizacji zamówienia; maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi: Część 1-6 zamówienia: nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia). Oferty proponujące termin realizacji dłuższy niż 14 dni, będą traktowane jako niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia i będą podlegały odrzuceniu; Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Termin realizacji zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 SIWZ. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert w kryterium Cena i Termin realizacji zawiera rozdział XII pkt 2SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 3. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego http://pwszzamosc.pl/bip/ (zakładka Zamówienia publiczne – 2017) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach