Przetargi.pl
Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości.

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
    REGON: 89005373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania, zgodnie z załącznikiem nr: 3.1; 3.2 do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy: 3.1 w zakresie zadania nr 1- Rożne środki i artykuły do utrzymania czystości i produkty do pielęgnacji ciała . szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ 3.2. w zakresie zadania nr 2 - Różne środki do utrzymania czystości w dziale żywienia i basenie kąpielowym. szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ Szczegółowy zakres zamówienia został opisany dodatkowo we wzorze umowy ( zał. nr 4 do SIWZ ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego - www.23wszur.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach