Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5098403 , fax. 022 5098404
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niekłańska 4/24 4/24
03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5098403, fax. 022 5098404
REGON: 00029735900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków do dezynfekcji z podziałem na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa środków do dezynfekcji z podziałem na pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysonują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Zaoferują przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami zamawiającego. 6. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych Rozdziale IV niniejszej SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. , jeżeli składa ofertę w zakresie Pakietu 1 lub ofertę na kilka pakietów o łącznej wartości powyżej 100.000 zł. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego: 1) Wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Deklaracja zgodności CE. 2) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego lub biobójczego. 3) Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP (Ustawa z dn. 30.03.2001 r, o kosmetykach (Dz. U. Nr 42 poz. 473 ze zmianami) oraz rozp. MZ z dnia 25.05.2004 r. w sprawie wzorów formularzy przekazania danych o kosmetyku i przypadkach zachorowań spowodowanych użyciem kosmetyku oraz sposobu gromadzenia ich w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu (Dz. U. Nr 138 poz. 1471) 4) Aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego. 5) Dokumenty (wyniki badań mikrobiologicznych) potwierdzające spektrum i czas działania preparatu, wykonane np. przez PZH, DGHM lub inne uznane laboratorium badawcze. 6) Ulotki i etykiety preparatów zatwierdzone przez Ministerstwo Zdrowia (skład chemiczny, spektrum działania, czas ekspozycji, zastosowanie, sposób użycia). 7) Charakterystyka produktu leczniczego zatwierdzona przez Ministerstwo Zdrowia w celu potwierdzenia spektrum działania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego, endoskopów, aparatury do dializ oraz dezynfekcji powierzchni dla potrzeb WSZ w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa środków dezynfekcyjnych cz.1- powtórka, spr. nr P/9/A/DEZYNFEKCJA/2016
Dodano: 2016-07-07 - Dostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa gazików do dezynfekcji skóry
Dodano: 2016-06-29 - Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do myjni do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach (III)
Dodano: 2016-06-15