Przetargi.pl
Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, aparatury dializacyjnej, do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych oraz do dezynfekcji narzędzi medycznych i endoskopów dla potrzeb WSZ w Płocku.

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 024 3646101,3646329
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Medyczna 19 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3646105, 3646330, fax. 024 3646101,3646329
    REGON: 00065007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, aparatury dializacyjnej, do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych oraz do dezynfekcji narzędzi medycznych i endoskopów dla potrzeb WSZ w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Środki do dezynfekcji powierzchni, aparatury dializacyjnej, do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych oraz do dezynfekcji narzędzi medycznych i endoskopów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla oferty całkowitej wynosi: 5.957,00 PLN a dla ofert częściowych: pakiet nr 1 - 564,00,- PLN pakiet nr 2 - 315,00,- PLN pakiet nr 3 - 540,00,- PLN pakiet nr 4 - 67,00,- PLN pakiet nr 5 - 1.312,00,- PLN pakiet nr 6 - 176,00,- PLN pakiet nr 7 - 1.385,00,- PLN pakiet nr 8 - 453,00,- PLN pakiet nr 9 - 96,00,- PLN pakiet nr 10 - 261,00,- PLN pakiet nr 11 - 38,00,- PLN pakiet nr 12 - 542,00,- PLN pakiet nr 13 - 207,00,- PLN pakiet nr 14 - 1,00,- PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach może być dołączone do oferty lub złożone przed złożeniem oferty w miejscu oznaczonym w SIWZ do składania ofert. Analiza i ocena wniesienia wadium zostanie dokonana dla każdej części zamówienia z osobna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp). Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymagane w pkt VIII A SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek będzie rozpatrywany dla każdej części osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na podstawie których będzie dokonywana ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg zał. nr 2 do SIWZ ) - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1-4 SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ 5. Zezwolenie (dawniej koncesja) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ - ocena odrębnie dla każdego pakietu - jeśli dotyczy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w pkt VIII A ppkt 2-4 SIWZ załącza dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach