Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7534316 , fax. 029 7534380
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sadowa 9 9
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7534316, fax. 029 7534380
REGON: 00030248000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZZOZ w Przasnyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych określona w trzech Pakietach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie zalegający z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, posiadają aktualne informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. - posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobne dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi być sporządzona według załączonego wzoru oferty i powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3A) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4A) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1B). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobnych zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. C) wypełniony załącznik cenowy i druk oferty. D) Wykaz podobnych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż 3 lata. Wskazane jest potwierdzenie wykazanych dostaw listami referencyjnymi. E) Dokumenty wymienione w pkt. II SIWZ. F) Oświadczenie, że proponowane preparaty posiadają dokumenty potwierdzające ich skuteczność (stężenie, spectrum, czas) wymagane w pkt. II SIWZ oraz, że dostarczą je do Zamawiającego na każde wezwanie. G) Zaakceptowany wzór umowy Dokumenty mogą być przedłożone albo w formie oryginałów albo w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy Oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa środków do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, sprzętu medycznego, endoskopów, aparatury do dializ oraz dezynfekcji powierzchni dla potrzeb WSZ w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa środków dezynfekcyjnych cz.1- powtórka, spr. nr P/9/A/DEZYNFEKCJA/2016
Dodano: 2016-07-07 - Dostawy sukcesywne środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa gazików do dezynfekcji skóry
Dodano: 2016-06-29 - Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do myjni do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa preparatów do dezynfekcji dla SP ZZOZ w Kozienicach (III)
Dodano: 2016-06-15