Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 58/13/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego - Nr 58/13/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy (części): grupa I - Środki czystości; grupa II - Drobny sprzęt gospodarczy 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 4. Wszystkie dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia, oraz muszą być opakowane w szczelnie zamknięte oryginalne opakowania. Opakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony (czytelny) termin ważności i przydatności do użycia. 5. Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego w ilości i asortymencie odpowiadającym formularzowi ofertowemu nastąpi do miejsca wskazanego przez zamawiającego - magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. Dostawa powinna nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300, przy czym początek realizacji dostawy winien nastąpić nie później niż o godzinie 900. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie lub faksem) minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy, własnym transportem lub za pośrednictwem wybranego przewoźnika, do miejsca wskazanego w pkt. 5 - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego przez Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. 7. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt. 5, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości (grupa I) posiadające terminy ważności i przydatności do użycia na okres co najmniej 11 miesięcy (jedenastu miesięcy), liczone od dnia dostawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć drobny sprzęt gospodarczy (grupa II) najwyższej jakości, posiadający gwarancję jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od daty dostawy. 10. Cena podana przez wykonawcę w formularzu ofertowym uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą towaru do magazynu wskazanego przez zamawiającego (magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin). Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. Na potwierdzenie spełnienia parametrów jakościowych określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym dla poszczególnych pozycji asortymentowych w tabeli 1 formularza ofertowego, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą następujących dokumentów (dotyczy tylko grupy I - środki czystości): - kart charakterystyki lub kart produktu do poszczególnych materiałów z grupy I (od poz. 7 do poz. 25); - pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym do pozycji nr 9 z grupy I - dotyczy żelu do WC; - pozwolenia z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub innego równoważnego dokumentu np. atest PZH do pozycji nr 21 i 22 z grupy I - dot. mydła w żelu. W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą środków czystości określonych wyżej dokumentów, zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I-II (załącznik Nr 5 do SIWZ). 15. UWAGA! Wskazane w poszczególnych opisach przedmiotu zamówienia znaki towarowe służą jedynie jako przykłady produktów spełniających wymagania zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnej z części postępowania (grup)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach