Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57 57
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
REGON: 11005287100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania wg zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw według zadań: Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa środków czystości. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1a do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 39831200-8 - detergenty 33711900-6 - mydło 24457000-2 - środki grzybobójcze 33631600-8 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące 39811100-1 - odświeżacze powietrza 39831000-6 - preparaty piorące Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku środków czystości zawierających substancje niebezpieczne do dostarczenia wraz z ofertą, kart charakterystyki tych produktów. Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa artykułów papierowych. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1b do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk. Zadanie nr 3 - Sukcesywna dostawa akcesoriów do sprzątania. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1c do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39812400-1 - zmiotki 39525800-6 - ściereczki do czyszczenia 39525810-9 - ściereczki do polerowania 39525100-9 - ściereczki do kurzu 39224330-0 - wiadra 19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych 1.1. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup artykułów w ilościach podanych w kolumnie Ilość gwarantowana bez opcji. 1.2. Pozostałe ilości (opisane w kolumnie Ilość opcjonalna będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji. 1.3. W ramach opcji Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 1 załączniki nr 1a, 1b lub 1c do DIWZ do umowy asortymentu do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Produkty muszą być dostarczane w nowych, nieuszkodzonych, nie noszących śladów otwierania opakowaniach producenta, z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12-miesięczny okres ważności. Okres przydatności do użycia, w momencie dostawy nie może być mniejszy niż 2/3 terminu wskazanego przez producenta. 4. Bezpośrednio na opakowaniu produktu muszą być umieszczone trwałe oznaczenia wskazujące: - nazwę producenta, - nazwę produktu, - opis użytkowania, - skład, - wielkość opakowania/gramaturę produktu, - datę produkcji lub okres przydatności do użycia umieszczony na każdym produkcie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, analogicznie do podziału na zadania z pkt 1. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np.: - dostawa na teren magazynu ul. Bieławin 5 w Chełmie, w godz. 7:00 - 14:30, - rozładowanie i wniesienie. 7. Prawo opcji. 7.1. Zamawiający, zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 1.1., 1.2. i 1.3, zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznych potrzeb. 7.2. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy załączniki do oferty 1a, 1b lub 1c Opis i kalkulacja. 7.3. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 7.4. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania higieny w COZL - 5 zadań.
Dodano: 2016-07-21 - sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2016-06-10 - PN 5/ŚrCz/2016
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa środków czyszczących w zakresie: części nr 1 - Dostawa środków czyszczących i polerujących. części nr 2 - Dostawa środków czystości. części nr 3 - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni. części nr 4 - Dostawa środków czyszczących. części nr 5 - Dostawa środków czyszczących.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa środków czystości - numer Zp/pn/28/2016
Dodano: 2016-03-10 - Dostawy skoncentrowanych środków czystości dla UMCS w Lublinie
Dodano: 2016-02-12 - dostawa artykułów czystościowych dla SP ZOZ Kraśnik.
Dodano: 2015-12-03 - Zakup wraz z dostawą środków czyszczących, myjących oraz materiałów pomocniczych
Dodano: 2015-11-10 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-09-10