Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kłoczew - ETAP I

Gmina Kłoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-550 Kłoczew, ul. Długa 67
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7543199 , fax. 025 7543199
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłoczew
    ul. Długa 67 67
    08-550 Kłoczew, woj. lubelskie
    tel. 025 7543199, fax. 025 7543199
    REGON: 71158224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kłoczew - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Kłoczew (podzielonego na etapy)- ETAP I ETAP I obejmuje zakresem modernizacje oświetlenia w miejscowościach: Bramka, Czernic, Huta Zadybska, Kurzelaty, Kłoczew, Zaryte, Wylezin. Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 7A do SIWZ), program funkcjonalno użytkowym (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : Wykonanie projektu modernizacji oświetlenia drogowego w zakresie istniejącej sieci oraz wykonanie zadania na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 10 do SIWZ, oznaczonego jako Program Funkcjonalno-Użytkowy. 1. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej pn.:Zaprojektowanie, wykonanie remontu systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Kłoczew - ETAP I a) Dokumentacja Projektowa powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych na których będą zamontowane oprawy, wg standardu określonego w programie funkcjonalno użytkowym. b)Dokumentację należy skoordynować z wszystkimi już opracowaniami projektowymi dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji. c) Pełny zakres niezbędnych uzgodnień, opinii jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy. d) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji. e) Podczas projektowania i w przypadku wystąpienia wariantowych rozwiązań projektowych oraz napotkania innych wątpliwości należy dokonać roboczych uzgodnień z Zamawiającym. f) Zaleca się na roboczo dokonywać również uzgodnień z Zamawiającym w zakresie wykonywanych opracowań. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektowa wykonaną przez wykonawcę poprzez remont lub wymianę następujących elementów systemu: a)Demontaż opraw oświetlenia ulicznego - 258 kpl. b)Montaż wysięgników z oprzewodowaniem i bezpiecznikowymi złączami oświetleniowymi - 247 kpl. c)Montaż nowych opraw sodowych ze źródłami światła: -50 W - 234 kpl.-70W - 13kpl d)Montaż 20 szt kompletnych szaf sterowniczych. e)Dopuszczenie do prac przez PGE DYSTRYBUCJA (koszty wyłączeń ponad wskazaną w kosztorysie załączonym do SIWZ ponosi Wykonawca); f)Pomiary ochronne niskiego napięcia g)Utylizacja zużytych źródeł światła - protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; h)oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 7A do SIWZ. i)uzgodnienie zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). j)Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. k)Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót Modernizacjaowych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). l)Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez Zakład Energetyczny. m)Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. n)Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. o)Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał nr. 10) tj. 36 miesięcy dla dostarczanych opraw i źródeł światła oraz dla wykonanych prac instalacyjnych. p)W ramach gwarancji wykonawca zapewni stan zmagazynowanych części zamiennych dla sprawnego usuwania ewentualnych awarii w ilości 3 szt opraw oraz 10szt źródeł światła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Ryki 50 8724 1028 2003 2800 0143 0002 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną