Przetargi.pl
dostawa środków czystości

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości do Spec. Psych. ZOZ - NO/PN/D/7/08/09. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ od nr 2/1 do nr 2/3.(formularze asortymentowo-cenowe). Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego (do magazynu Spec Psych ZOZ) zapewnia wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i równoważnych wg załączników od nr 2/1 do nr 2/3 do niniejszej SIWZ. 1 pakiet - środki czystości- artykuły higieniczne wg zał. nr 2/1 do siwz; 2 pakiet - środki czystości- sprzęt do sprzątania wg zał. nr 2/2 do siwz, 3 pakiet - inne środki czystości wg zał. nr 2/3 do siwz; W pakietach od 1- 3 oferta w każdym z pakietów musi być pełna. W poz. 11 ( płyn Ludwik) i 23 ( denaturat ) pakietu nr 3 Zamawiający nie dopuszcza składania oferty równoważnej. Uzasadnione jest to faktem, iż są to jedyne środki spełniające wymagania Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Spec. Psych. ZOZ ( stosowane do mycia probówek). Zamawiający wymaga, aby termin ważności dostarczonych produktów nie był krótszy, niż połowa okresu ważności podanego przez producenta na opakowaniu ( dotyczy produktów wymagających terminu przydatności do użycia). Czas realizacji pakietów- dostawa w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia : Uwaga: Użyte w SIWZ i załącznikach nazwy handlowe służą jedynie do określenia cech artykułów i ich jakości, wymagany asortyment musi spełniać nasze wymagania pod względem jakości oraz nie może powodować uczuleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244550008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane w tym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (warunek podmiotowy) 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V SIWZ.Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ad 1) A)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad 2) B)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (zał. 3 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: C)Karty charakterystyki preparatów, odnośnie koncentratów opisanych w pakiecie nr 3- zał. 2/3 poz. 10 Ad 3) D)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad 4) D) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. 4 do SIWZ G) Ponadto Wykonawca dostarczy: a) Wypełniony formularz ofertowy (zał.1), b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) Oświadczenie Wykonawcy, o równoważności artykułów (śrd. czystości)- zał. nr 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie stanowiącej nie mniej niż: 1 pakiet - środki czystości- artykuły higieniczne - 35 747,71 zł brutto 2 pakiet - środki czystości- sprzęt do sprzątania - 12 074,73 zł brutto 3 pakiet - inne środki czystości - 19 705,56 zł brutto Minimalny poziom wymaganych standardów: Warunek uważa się za spełniony, jeżeli w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie potwierdzenie, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie stanowiącej nie mniej niż wartości podane powyżej. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli z przedstawionego dokumentu będzie wynikało, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwoty niższe niż wymienione powyżej wartości brutto lub wysokość posiadanych środków finansowych / zdolność kredytowa w dokumencie nie będzie podana cyfrą (warunek podmiotowy). Dokument wymagany: Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (zał. 4). Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej jedną dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż: 1 pakiet - środki czystości- artykuły higieniczne - 35 747,71 zł brutto 2 pakiet - środki czystości- sprzęt do sprzątania - 12 074,73 zł brutto 3 pakiet - inne środki czystości - 19 705,56 zł brutto i potwierdzi to odpowiednimi dokumentami np. referencjami lub innymi równoważnymi dokumentami. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. V.6.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. V.6.1. Dokumenty wymienione wyżej powinny być złożone w formie oryginałów. Jeśli Wykonawca załącza kserokopię to wymagane jest potwierdzenie za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy oraz Wykonawcy występujący wspólnie którzy: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP ( o ile jest wymagana w siwz) -Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP. Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum i załączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach