Przetargi.pl
Budowa budynku gospodarczego z wiata na kasety produkcyjne

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, Niesulów 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (034) 327 29 70 , fax. (034 ) 327 29 70
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle
    Niesulów 3 3
    97-540 Gidle, woj. łódzkie
    tel. (034) 327 29 70, fax. (034 ) 327 29 70
    REGON: 15002656900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku gospodarczego z wiata na kasety produkcyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczego z wiatą na kasety produkcyjne. 1.1 Zakres robót w szczególności obejmuje: -Wykop z wywozem urobku w obrębie placu budowy, -Wykonanie stóp betonowych oraz fundamentowych, -Ułożenie belek zbrojeniowych, -Wykonanie izolacji, -Wykonanie wylewek żelbetowych (przemysłowych), -Montaż konstrukcji stalowej, -Montaż bram rolowanych z automatyką, -Montaż dachu z płyt warstwowych grubości 15 cm, -Montaż ścian z płyt warstwowych o grubości 15 cm, -Montaż drzwi stalowych pełnych, -Wykonanie konstrukcji drewnianej wiaty, -Wykonanie obróbek blacharskich i rynien, -Wykonanie instalacji elektrycznej i wodnej (uproszczonej). 1.2 Ww prace mają zostać wykonane zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, projektem konstrukcji, projektem budowlanym - elektrycznym. 2 Ogólna charakterystyka obiektu: -Powierzchnia zabudowy: 642,33 m2, -Powierzchnia użytkowa: 633,77 m2, -Kubatura: 2440,85 3, -Ilość kondygnacji: 1 nadziemna 2.1 Obiekt ma charakter budynku jednokondygnacyjnego o konstrukcji stalowej i pokryciu z płyt warstwowych typu EPS (rdzeń styropianowy grubości 15 cm), o kształcie prostokątu, dochodzącego do istniejącej chłodni. Dodatkowo przed istniejącą chłodnią i projektowanym budynkiem gospodarczym wykonana zostanie wiata gospodarcza z bali drewnianych pokryta blachą trapezową. 3 Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z projektami branżowymi stanowiącymi integralną część SIWZ (załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). 4 Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z własnych (nabytych przez siebie) materiałów i urządzeń, które odpowiadać będą, co do jakości i rodzaju wymogom określonym w dokumentacji. 5 Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i aprobaty techniczne. 6 Zastosowane materiały i urządzenia muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane 7 Szczegółowy zakres oraz opis prac zawarty jest w projektach branżowych udostępnianych do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Gidle, przedmiar prac oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Prac. 8 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie przekazana kompletna dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia. 9 Termin rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wynosi 3 lata (słownie: trzy lata) licząc od daty odbioru przedmiotu umowy, podczas którego nie zostaną stwierdzone wady, których usunięcie będzie obciążało Wykonawcę. W terminie dwóch tygodni przed upływem okresu rękojmi strony sporządzą w formie pisemnej protokół, w którym stwierdzą ewentualne wystąpienie wad fizycznych, których usunięcie będzie należało do Wykonawcy i określą termin ich usunięcia. Inwestor może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji udzielonych przez Sprzedawców użytych do wykonania umowy rzeczy. 10 Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. 11 Zaleca się oferentom przeprowadzenie wizji w terenie: Gospodarstwa Szkółkarskiego Sowin (adres: ul. Partyzantów 13, 97-532 Żytno).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium-budowa budynku gospodarczego. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), d) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (oferta) według załącznika nr 4 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, c) oświadczenie złożone w wykonaniu art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz (według załącznika nr 6 do SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (list referencyjny lub inna forma potwierdzenia wystawiona przez zamawiającego). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej roboty o podobnym charakterze oraz wartości minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) lub kilka robót budowlanych o podobnych charakterze oraz łącznej wartości minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), j) wykaz (według załącznika nr 7 do SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, k) wykaz (według załącznika nr 8 do SIWZ) osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających wymienione uprawnienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno budowlanym, l) informacja (według załącznika nr 9) na temat przeciętne liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, m) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zmówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z art. 13 ust 1 pkt oraz art. 14 ust 1 pkt 2, 4, 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn zm. ) oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) dla osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, n) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości minimum 300.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach