Przetargi.pl
Regulacja rzeki Sokołówki na odcinku od ul. Książka do ul. Wycieczkowej w Łodzi - Etap I

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. działający jako Pełnomocnik Miasta Łodzi - UMŁ. Wydziału Gospodarki Komunalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, tel. 042 638 49 12, Fax 042 638 49 09, REGON : 000514182 ogłasza przetarg

  • Adres: 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 677 81 21 , fax. 042 677 84 53
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. działający jako Pełnomocnik Miasta Łodzi - UMŁ. Wydziału Gospodarki Komunalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, tel. 042 638 49 12, Fax 042 638 49 09, REGON : 000514182
    ul. Wierzbowa 52 52
    90-133 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 677 81 21, fax. 042 677 84 53
    REGON: 54728361410000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja rzeki Sokołówki na odcinku od ul. Książka do ul. Wycieczkowej w Łodzi - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy robót : - Wycięcie i wykarczowanie drzew i krzewów, - Rozbiórka istniejących altanek (5 szt.) znajdujących się na terenie ogródków działkowych, demontaż ogrodzeń, - Zdjęcie i shałdowanie humusu, - Wykopanie koryta rzeki uformowanie skarp, rozplantowanie ziemi na obrzeżach, wywóz nadmiaru urobku, - Wykonanie drogi montażowej z płyt żelbetowych typu YOMB, - Umocnienie skarp w km 12+532 do km 12+780 płytami żelbetowymi ażurowymi o wymiarach 60x40x10 ułożonymi na włókninie filtracyjnej o gramaturze 300 g/m2 wypełnionymi pospółką i humusem. W km 12+780 do km 12+795 z płyt żelbetowych ażurowych o wym. 90x60x10 ułożonych j.w,. - Umocnienie dna płytami żelbetowymi pełnymi o wym. 60x50x15 ułożonymi na włókninie filtracyjnej 300 g/m2 rozłożonej na podsypce piaskowej, - Roboty wykończeniowe - uporządkowanie terenu, humusowanie i obsiew traw, wykonanie ogrodzeń działek - Całkowita długość regulowanego odcinka wg projektu L= 263m, 2. Technologia robót : - Przed przystąpieniem do prac ziemnych należy wykarczować drzewa i krzewy z pasa robót zgodnie z Inwentaryzacją zieleni w zakresie realizowanego etapu, stanowiącą załącznik do projektu. - Rozebrać altanki ogrodowe znajdujące się w pasie prowadzonych robót, zdemontować istniejące ogrodzenie od strony rzeki , tymczasowo ogrodzić teren ogródków działkowych na czas prowadzenia robót . Po wykonaniu robót wykonać nowe ogrodzenie z siatki na słupkach metalowych w linii wskazanej w dokumentacji. - Z trasy rzeki należy zdjąć 20 cm warstwę ziemi urodzajnej i wywieźć poza obszar robót. Usuwanie humusu należy wykonywać odcinkami 20 - 60 m . - Wykonanie drogi montażowej z płyt typu YOMB w układzie pasowym ułożonych na gruncie rodzimym. Drogę po robotach rozebrać . - Wykopanie koryta rzeki o szerokości dna - 0,6 m, nachyleniu skarp 1:1 i średniej głębokości 1,3 m. Umocnienie dna płytami żelbetowymi pełnymi o wym. 60x50x15 ułożonymi na włókninie filtracyjnej 300 g/m2 rozłożonej na podsypce piaskowej. Umocnienie skarp płytami żelbetowymi ażurowymi ułożonymi na włókninie filtracyjnej o gramaturze 300 g/m2 wypełnionymi pospółką i humusem, w km 12+532 do km 12+780 o wymiarach 60x40x10 i w km 12+780 do km 12+795 o wym. 90x60x10 . Mechaniczne uformowanie obrzeży rzeki , wywóz nadmiaru ziemi na wysypisko wskazane przez wykonawcę. - Plantowanie skarp i obrzeży rzeki, rozścielenie humusu obsianie terenu trawą, rekultywacja terenów przyległych, naprawa i odtworzenie ogrodzeń posesji przyległych. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5500 PLN (pięć tysięcy pięćset) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 1. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Bank S.A. Oddział Regionalny GETIN Biznes w Łodzi, ul. Wodna 39/41, 90-046 Łódź 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na Regulacja rzeki Sokołówki Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. 2. Wadium w formie niepieniężnej np. gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, winno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 3. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 4. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni) - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia tj. a) Pełnomocnik zamawiającego wymaga aby Wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane, których przedmiotem byłą regulacja rzek, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, b) Pełnomocnik zamawiającego wymaga aby Wykonawcy wskazali co najmniej 1 osobę, na stanowisko kierownika budowy posiadającą : - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych powyżej w pkt.2 a i pkt.2 b. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej w pkt.3 niniejszego ogłoszenia oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych powyżej w pkt.1 ogłoszenia , Wykonawcy wraz z ofertą składają nw. oświadczenia i dokumenty : 1. Oświadczenie (dwa oświadczenia) składa się w następujący sposób : a) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do złożenia (wraz z niniejszym oświadczeniem) pisemnego zobowiązania innego/innych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ. Uwaga Podmiot Wspólny Oświadczenie z pkt.1a składa ten/ci wykonawca/wykonawcy który/którzy spełnia/spełniają warunek udziału w postępowaniu natomiast oświadczenie z p. 1b składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wchodzących w skład podmiotu wspólnego. 2. Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestry lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane, których przedmiotem była regulacja rzek , o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200 000 zł brutto , z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wskazanych w wykazie robót budowlanych wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa powyżej w pkt.2a ogłoszenia. Uwaga Dla potrzeb spełnienia warunku określonego powyżej , jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Pełnomocnik zamawiającego przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Do wskazanych wyżej uprawnień wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Załączone dokumenty muszą potwierdzać , że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa powyżej pkt.2b ogłoszenia. Uwaga Uprawnienia budowlane osób wskazanych powyżej winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83, poz. 578) lub z wcześniej wydanymi przepisami. 5. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w pkt.3 niniejszego ogłoszenia Zamiast dokumentów wymienionych w pkt.3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3.2 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do : - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Udzielone pełnomocnictwo winno być podpisane przez Wykonawców, którzy wspólnie występują o udzielenie zamówienia. Wymagane pełnomocnictwo może być przedłożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.2 Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.3.1b i 3.2 winny być złożone przez każdego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego, pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.3.1a,3,3 i 3.4 składane są przez tego/tych wykonawcę(ów) który/którzy spełnia/spełniają warunek udziału w postępowaniu. 6.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Inne postanowienia rozdziału 7.1 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę lub jego pełnomocnika. 7.2 Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. 7.3 Dokumenty wchodzące w skład oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawcę. 7.4 Pełnomocnik zamawiającego zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach