Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
ul. Kościuszki 15 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
REGON: 00030878400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Apteki szpitalnej. Znak sprawy: ZP/37/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 3 pakiety. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości środków dezynfekcyjnych: Pakiet nr 1 - środki przeznaczone do dezynfekcji rąk, skóry, błon śluzowych i ran o różnym spektrum działania, obejmuje 14 pozycji; Pakiet nr 2 - środki przeznaczone do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, 12 pozycji o różnym spektrum działania Pakiet nr 3 - środki myjące i dezynfekujące endoskopy, 3 pozycje - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą, - spełniają wymagania określone w Ustawach określonych w pkt 3 (rozdział I) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Oświadczenie wykonawcy; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. - Wymagane oświadczenie wykonawcy d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - Oświadczenie wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (opis poszczególnych pozycji w pakietach), wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) dla każdej oferowanej pozycji stronę katalogową, ulotkę itp. Na stronach tych należy zaznaczyć numer pakietu i pozycję oferowanego preparatu; b) Oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki substancji niebezpiecznej. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I.1 pkt a-c SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. w warunki wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Jeśli w.w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4)Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Jeśli w/ w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. 5)Dokument ustanawiający pełnomocnika. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a także do poświadczania wszystkich kopii dokumentów za zgodność z oryginałem. Jeśli w. w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. 6)Oświadczenie wykonawcy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000, 00 zł i ze udostępni powyższy dokument na pisemne żądanie zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym. 7) Specyfikacja asortymentowo-ilościowa (formularz cenowy). 8)Katalog, folder, prospekt, ulotki informacyjne w języku polskim potwierdzające skład chemiczny, spektrum i czas działania oferowanych preparatów. 9)Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnej karty charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych środków do obrotu na terenie Polski (dostępne na pisemne żądanie zamawiającego w terminie przez niego wyznaczonym)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości, higienicznych, dezynfekcyjnych, chemii specjalnej oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony poniżej progów unijnych NA DOSTAWY MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I POWIERZCHNI
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa preparatów i materiałów do Centralnej Sterylizacji Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-21 - Dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-21