Przetargi.pl
Dkw-220/04/09/ZP

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 68
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3927500 , fax. 071 3927507
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Ząbkowicka 68 68
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3927500, fax. 071 3927507
    REGON: 00083545000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dkw-220/04/09/ZP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy sukcesywne do Zakładu Karnego w Strzelinie następujących artykułów spożywczych odrębnie dla każdego zadania: Zadanie I zamówienia w grupie 152 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Konserwa paprykarz szczeciński (od 250g do300g) 5.000 kg 152 400 00-2 2 Konserwa sałatka rybna (od 150g do200g) 2000 kg 152 400 00-2 3 Konserwa szprot w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 2000 kg 152 400 00-2 4 Konserwa śledź w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 2000 kg 152 412 00-1 5 Filet śledziowy Matias- solony 2500 kg 152 110 00-0 6 Płat śledziowy - mrożony 3000 kg 152 210 00-3 7 Mintaj tusza- mrożony 2500 kg 152 210 00-3 Ilość szacunkowa Zadanie II zamówienia w grupie 153 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Groch łuskany połówki 2.500 kg 153 311 33-8 2 Fasola Jaś średni 2.500 kg 153 311 30-7 3 Groszek konserwowy 2.000 kg 153 314 00-1 4 Fasolka konserwowa 2.000 kg 153 314 00-1 5 Szczaw konserwowy mielony 600 kg 153 314 00-1 6 Marmolada wieloowocowa twarda 3.000 kg 153 322 30-5 7 Dżem wieloowocowy twardy 3.000 kg 153 322 90-3 8 Powidła śliwkowe 3.000 kg 153 322 00-6 9 Koncentrat pomidorowy 30% 4.000 kg 153 314 27-6 Ilość szacunkowa Zadanie III zamówienia w grupie 154 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Margaryna mleczna -kostka 250g 18000 kg 154 311 00-9 2 Olej roślinny spożywczy rafinowany 2000 litrów 154 210 00-5 Ilość szacunkowa Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia, oraz dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr1 do SIWZ). W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach