Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku, Gmina Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku, Gmina Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, nowego fabrycznie, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem uterenowionym na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku, Gmina Kościelisko . Szczegółowy opis minimalnych potrzeb Zamawiającego, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 1. Miejsce dostawy: Ochotnicza Straż Pożarna w Kościelisku, ul. Rysulówka 2, 34-511 Kościelisko 2. W ramach zmówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wskazanych przez Zama-wiającego w zakresie prowadzenia, obsługi i konserwacji pojazdu wraz z wyposażeniem. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: być fabrycznie nowy - podwozie, zabudowa i wyposażenie - rok produkcji 2010-2011 musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 108, poz. 908 ze zm.) musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie roz-porządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r. nr 143 poz. 1002 ze zm.). 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 5. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub za-miennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych. Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowa-ne elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościo-we przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji dla podwozia i zabudowy, zaś dla wyposażenia zgodnie z gwarancją producenta lecz min 12 miesięcy, licząc od daty odbioru po-twierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że po-ręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.271.40.2011). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24 sierpnia 2011 roku do godz. 10.00. (Decyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wyklu-czona z postępowania przetargowego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, która została wybrana jako najkorzystniejszą. 8. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na pod-stawie pkt. 20 ust. 7 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiające-go. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zama-wiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postę-powaniu i spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stro-nie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy ra-chunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonaw-cę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach