Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń”

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, Zygmunta Augusta
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (83)3416710, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    Zygmunta Augusta 2
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. +48 (83)3416710, , fax. -
    REGON: 364767099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szkpodst9.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia, pomocy dydaktycznych i biurowych do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Bialska Szkoła Ćwiczeń” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty, Konkurs nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń. Zamówienie realizowane będzie w 5 Częściach. 4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych” Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych do pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe. 39162000-5 Pomoce naukowe 39160000-1 Meble szkolne 4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa podręczników i pomocy językowych” Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy do pracowni językowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe. 39162000-5 Pomoce naukowe 37524100-8 Gry edukacyjne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa mebli szkolnych” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39160000-1 Meble szkolne 39121100-7 Biurka 39112000-0 Krzesła 4.5 Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych w pracowni informatycznej. Wszystkie urządzenia muszą być zabezpieczone programem antywirusowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31710000-6 Sprzęt elektroniczny 30231320-6 Monitory dotykowe 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych. 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31324400-6 Kable przyłączeniowe. 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 32342100-3 Słuchawki 30231320-6 Tablica interaktywna 301 21300-6 Kserokopiarki 30237410-6 Myszka komputerowa 30237460-1 Klawiatury komputerowe 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne 4.6 Część 5 zamówienia „Dostawa i montaż laboratorium językowego” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż mebli, sprzętu, wyposażenia i oprogramowania cyfrowego min.16 stanowiskowego laboratorium językowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy; - wolny od wad i pełnowartościowy; - wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; - posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Kody CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 31710000-6 Sprzęt elektroniczny 39160000-1 Meble szkolne 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych. 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31324400-6 Kable przyłączeniowe. 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39162100–6 Pomoce dydaktyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 niniejszej SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Formularz cenowy dla Części 4 zamówienia, wzór stanowi zał. nr 2a do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach