Przetargi.pl
„Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie-Werbkowice w miejscowości Uchanie dł. 490 mb oraz w miejscowości Drohiczany dł. 500 mb ”

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 091 , fax. 846 962 595
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 091, fax. 846 962 595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie-Werbkowice w miejscowości Uchanie dł. 490 mb oraz w miejscowości Drohiczany dł. 500 mb ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie na terenie Gminy Uchanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Niniejsze postępowanie nie zostało podzielone na części. Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie-Werbkowice w miejscowości Uchanie dł. 490 mb oraz w miejscowości Drohiczany dł. 500 mb. Zakres robót obejmuje między innymi: • Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie-Werbkowice w miejscowości Uchanie 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0,490 2 Odsłonięcie krawędzi jezdni na szerokości 0,5m obustronnie m2 490,00 3 Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej (wykonanie wcięć przy połączeniu z istniejąca nawierzchnią) m2 38,50 4 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m2 2.695,00 5 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m2 2.695,00 6 Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych AC 16W 35/50 o grubości min. 4 cm ( warstwa wyrównawcza) m2 2.695,00 7 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m2 2.695,00 8 Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) wraz ze skropieniem krawędzi asfaltem 50/70 m2 2.695,00 9 Plantowanie poboczy (obrobienie na czysto) mechanicznie w gruntach kat. IV m2 490,00 • Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie-Werbkowice w miejscowości Drohiczany Lp. Element, asortyment i rodzaj robót Jedn. miary Ilość 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0,500 2 Odsłonięcie krawędzi jezdni na szerokości 0,5m obustronnie(wraz z wlotami dróg) m2 500,00 3 Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej (wykonanie wcięć przy połączeniu z istniejąca nawierzchnią wraz z wykonaniem wcięć na wlotach dróg) m2 55,00 4 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)(na głównym ciągu drogi powiatowej wraz z wlotami dróg i zatoką autobusową) m2 3.083,00 5 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem (na głównym ciągu drogi pow. Wraz z zatoką autobusową) m2 2.943,00 6 Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych AC 16W 35/50 o grubości min. 4 cm ( warstwa wyrównawcza) (na głównym ciągu drogi pow. Wraz z zatoką autobusową) m2 2.943,00 7 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem(na głównym ciągu drogi pow. wraz z wlotami dróg i zatoką autobusową) m2 3.083,00 8 Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) wraz ze skropieniem krawędzi asfaltem 50/70 (na głównym ciągu drogi pow. wraz z wlotami dróg i zatoką autobusową) m2 3.083,00 9 Plantowanie poboczy (obrobienie na czysto) mechanicznie w gruntach kat. IV (wraz z wlotami dróg) m2 500,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 25 9610 0002 2009 0062 5434 0003 z podaniem w tytule wpłaty nazwy postępowania . 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U z 2019 poz. 2357 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) SIWZ Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium, b) ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z należnym podatkiem VAT) (wzór - zał. A). c) kosztorys ofertowy wzór zał A1 d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, g) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. G). 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XII. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp) winno być złożone do oferty w formie oryginałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach