Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 798 67 00 , fax. 71 798 42 00
- Data zamieszczenia: 2018-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
ul. Strzegomska 49a
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 798 67 00, fax. 71 798 42 00
REGON: 93191178400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wwwckp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu TIK oraz materiałów do prowadzenia zajęć na potrzeby realizacji projektu „Matematyczne eksperymenty – poprawa jakości nauczania matematyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych w Gminie Wrocław”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w podziale na zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu TIK oraz materiałów do prowadzenia zajęć na potrzeby realizacji projektu „Matematyczne eksperymenty – poprawa jakości nauczania matematyki w szkołach podstawowych i ponadgimnazjalnych w Gminie Wrocław”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w podziale na zadania. CPV 30230000-0, 30197644-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ; Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 7.1. 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Dodano: 2023-09-20 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ.
Dodano: 2022-12-22 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ.
Dodano: 2022-10-05 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-06-11