Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, Ogińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
REGON: 000293640 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz ze szkoleniem pracowników ZamawiającegoUsługa audytu bezpieczeństwa systemów IT - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla danego pakietu, (przed upływem terminu składania ofert), na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert:Nr pakietu Kwota wadium1 7 093,00 zł2 225,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum 100 000 zł (warunek musi być spełniony na dzień składania ofert).4. Zdolności technicznej lub zawodowejW zakresie Pakietu 1 - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie minimum 3 dostaw wraz z montażem i uruchomieniem, każda o wartości minimum 300 000,00, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.W zakresie Pakietu 2 – Wykonawca spełni warunek dot. zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:1) Jednostka przeprowadzająca audyt posiada akredytację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2022r. poz.5) w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych.LUB2) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum dwoma audytorami posiadającymi (każdy z nich):a) co najmniej jeden certyfikat uprawiający do jego przeprowadzenia z poniższego wykazu:- Certified Internal Auditor (CIA);- Certified Information System Auditor (CISA);- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;- Certified Information Security Manager (CISM);- Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);- Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);- Certified Information Systems Security Professional (CISSP);- Systems Security Certified Practitioner (SSCP);- Certified Reliability Professional;- Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert,lubb) co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych,lubc) co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Dodano: 2023-09-20 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa, wdrożenie i uruchomienie sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniem pracowników oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa WCSKJ.
Dodano: 2022-12-22 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz systemu projekcji i nagłośnienia, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa systemu zabezpieczenia zbiorów w technologii RFID oraz systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa systemu interaktywnego, w ramach wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-06-11 - ZAKUP, DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu „Mickiewicz zawodowo”.
Dodano: 2019-04-10