Przetargi.pl
Dostawa sprzętu sportowego

Urząd Gminy Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2826703 , fax. 061 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2826703, fax. 061 282 63 02
    REGON: 00052806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem następującego sprzętu sportowego: 1) kosze najazdowe - szt 2 2) zestawy do koszykówki treningowej - 5 szt 3) zestaw do siatkówki - 1 szt. 4) zestawy do siatkówki treningowej - 3 szt 5) zestaw do tenisa ziemnego - 1 szt 6) bramki do piłki ręcznej - 2 szt 7) drabinki gimnastyczne - szt 14 8) drążek gimnastyczny 9) kotary grodzące z napędem elektrycznym - 2 szt 10) piłokochwyty - 355,2 m2 11) tablica wyników sportowych - 1 szt 12) maszyna sprzątająca - 1 szt. 13) wsporniki z linami do wspinaczki Dostarczony sprzęt sportowy musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa B Wszelkie słupki, wsporniki, siatki grodzące muszą być w kolorze pomarańczowym Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawcy nie wnoszą wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone dokumenty wg. formuły spełnia/nie spełnia Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach a,b dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach