Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI POBORU WODY WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI POWIERCIE I LEŚNICA GMINA KOŁO.

Gmina Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Henryka Sienkiewicza 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2720166 , fax. 063 2720166
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koło
    ul. Henryka Sienkiewicza 23 23
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2720166, fax. 063 2720166
    REGON: 00054619900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI POBORU WODY WRAZ Z BUDOWĄ SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI POWIERCIE I LEŚNICA GMINA KOŁO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia publicznego obejmuje wykonanie: 1.Przebudowa i rozbudowa stacji poboru i uzdatniania wody w miejscowości Powiercie gmina Koło: - branża elektryczna - branża budowlana - branża sanitarna 2. Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Powiercie gmina Koło - etap V, 759,00 mb PCV o przekroju fi 250,00 mm. 3). Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leśnica - Powiercie gmina Koło, sieć PCV o przekroju fi 90,00 mm oraz przepięcia przyłączy PE o przekroju fi 32,00 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25000,00 zł dwadzieścia pięć tysięcy złotych musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 20 sierpnia 2009 roku o godz. 12oo. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2. wykażą się doświadczeniem zawodowym wyrażającym się w zrealizowaniu zakończeniu w charakterze Generalnego Wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów branży sanitarnej o łącznej wartości minimum 3.000.000 zł netto. 3. przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 4. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 5. udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6. wniosą wadium w jednej lub kilku wymaganych formach określonych w rozdziale VIII ust. 7 SIWZ, 7. złożenie przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % brutto zaoferowanej ceny, 8. szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY. Na potwierdzenie spełnienia ww warunków Wykonawcy załączą do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2. wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, z zachowaniem zasad określonych ust. 2 pkt 2 SIWZ, na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - wg wyboru Wykonawcy, 3. wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych, aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 4. wykaz firm podwykonawców, jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania, z zachowaniem zapisu ust. 2 pkt 3 - na Załączniku Nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1. wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2. kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3. dowód wniesienia wadium, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 7. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach