Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Jasińskiego 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783038 , fax. 016 6488945
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
    ul. Jasińskiego 15 15
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783038, fax. 016 6488945
    REGON: 00029268100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego wg podziału na dziewięć odrębnych zadań :
    Zadanie 1: dostawa biostymulatora laserowego z wyposażeniem dodatkowym - 1 szt.
    Zadanie 2: dostawa rotoru do ćwiczeń stawu barkowego - 1 szt.
    Zadanie 3: dostawa stołu rehabilitacyjnego składanego z wyposażeniem - 1 szt.
    Zadanie 4: dostawa aparatu do tonolizy - 1 szt.
    Zadanie 5: dostawa rotoru do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych z wyposażeniem - 1 szt.
    Zadanie 6: dostawa aparatu do magnetoterapii z wyposażeniem - 1 szt.
    Zadanie 7: dostawa wanny czterokomorowej - 1 szt.
    Zadanie 8: dostawa aparatu EKG z wyposażeniem dodatkowym - 1 szt.
    Zadanie 9: dostawa szafek przyłóżkowych, szpitalnych - 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (wg wzoru stanowiącego zał. nr 1. do SIWZ ), że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy,
    2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
    3. Formularz cenowy (odrębnie dla każdego zadania) według wzorów stanowiących zał. nr 3/1 i/lub 3/2 i/lub 3/3 i/lub 3/4 i/lub 3/5 i/lub 3/6 i/lub 3/7 i/lub 3/8 i/lub 3/9 - ze szczegółowym opisem technicznym, nazwą handlową oferowanego sprzętu, nazwą jego producenta oraz kserokopiami dokumentów potwierdzających dopuszczenie go do obrotu i używania,
    4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, kto jest osobą uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy.
    5. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zolprzemysl.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach