Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle

Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4464468 , fax. 013 4465083
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
    Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4464468, fax. 013 4465083
    REGON: 37048721900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle (kat. usług wg CPV: usługi zdrowotne świadczone dla firm- 85147000-1) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: a) świadczenie usług medycznych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej (w tym w szczególności przez wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w kodeksie pracy, orzecznictwo lekarskie dla celów przewidzianych w kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie oraz ocenę możliwości wykonywania pracy lub pobierania nauki uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy lub nauki). b) przeprowadzenie badań lekarskich wynikających z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. Nr 69, poz. 415 z 2008 r. późniejszymi zmianami), a w szczególności: - mających na celu stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy: odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych - przeprowadzenie specjalistycznych badań psychologicznych i lekarskich osób bezrobotnych lub poszukujących pracy poprzedzających udzielenie porad indywidualnych, umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia - przeprowadzenie specjalistycznych badań lekarskich poprzedzających skierowanie bezrobotnego na szkolenie. Podstawą do świadczenia usług medycznych będzie imienne skierowanie wydane każdej osobie kierowanej na badanie, opatrzone pieczęcią nagłówkową Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle i podpisane przez Dyrektora Urzędu, Zastępcę Dyrektora Urzędu lub upoważnionego pracownika PUP w Jaśle. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - dysponowania wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą lekarską posiadającą uprawnienia do wykonywania badań z zakresu medycyny pracy. - wydania osobie skierowanej na badania zaświadczenia stwierdzającego wyniki badania w 2 egzemplarzach. - ustalenia przedstawiciela do kontaktu z Zamawiającym oraz wskazanie telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania badań: - badania przeprowadzane będą na terenie miasta Jasła w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 °° do 15 °°
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z późn. zm.) dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt.1 na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 7 niniejszej specyfikacji. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył nie złożył wymagany dokument, oświadczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wyżej określone warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona według pkt. 1 załącznika nr 1 ( dołączonego do SIWZ) i zawierać wszystkie zaświadczenia i oświadczenia wymienione w tym załączniku. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejnośći. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów: -Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; -Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; -Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U., Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; -Oświadczenie Wykonawcy, że brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.., Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Potwierdzenie dot. braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. Jeśli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, winni przedstawić również umowę o wspólnej realizacji zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; -Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia -Opis - charakterystyka bazy lokalowej, w której wykonywane będą badania będące przedmiotem zamówienia; Wykonawca do oferty musi załączyć również kalkulację cen na poszczególne usługi medyczne (badania) wymienione w SIWZ, zamieszczone zgodnie z kolejnością rodzajów wykazanych badań. Cena winna być podana cyfrą i słownie. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach