Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku w ramach projektu: Wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A współfinansowanego ze środków PFRON.

Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4067890 , fax. 77 4067872
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 77 4067890, fax. 77 4067872
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku w ramach projektu: Wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A współfinansowanego ze środków PFRON.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA (pierwszy pakiet zamówienia) - Łóżka rehabilitacyjne w rodzaju łóżko rehabilitacyjne elektryczne z wyposażeniem wg ZAŁĄCZNIKA NR 1, łóżko rehabilitacyjne elektryczne z wyposażeniem wg ZAŁĄCZNIKA NR 2, łóżko mechaniczne z wyposażeniem wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, łóżko mechaniczne z wyposażeniem wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA (drugi pakiet zamówienia) - sprzęt rehabilitacyjny który obejmuje, aparat do elektroterapii wg ZAŁĄCZNIKA NR 5, aparat do terapii ultradźwiękowej wg ZAŁĄCZNIKA NR 6, aparat do laseroterapii wg ZAŁĄCZNIKA NR 7, lampa na statywie do naświetleń wg ZAŁĄCZNIKA NR 8, stół rehabilitacyjny wg ZAŁĄCZNIKA NR 9 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA (trzeci pakiet zamówienia) - materace przeciwodleżynowe w rodzaju: materac przeciwodleżynowy wg ZAŁĄCZNIKA NR 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr I oraz od nr 1 do nr 10 do SIWZ oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych i wariantowych. Zamawiający dopuszcza (na podstawie am. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, w których oferowane produkty co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ dotyczące posiadania: -deklaracje zgodności, -certyfikaty CE, gdzie jest wymagany -zgłoszenia lub wpisy produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). -Dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych pozycji asortymentowych znaki towarowe lub ich pochodzenie Zamawiający, zgodnie z am. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia lub wynikają ze stosowanych przez Zamawiającego urządzeń. Poprzez zapis dot. Minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, instrukcjach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego produktu. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający może na każdym etapie postępowania (a także w okresie realizacji umowy) wezwać wykonawcę do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających oferowane materiały lub urządzenia. Użytkowanie produktu równoważnego nie może powodować pogorszenia działania użytkowanego przez Zamawiającego przyrządu czy urządzenia lub powodować zwiększenia zużycia materiałów. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie całego zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę całościową w podziale na 3 części zgodnie z podziałem wskazanym w załączniku nr I do SIWZ, a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać dokonana do dnia 20.05.2013r. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w am. 67, ust.1, pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania w terminie przewidzianym w umowie. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach