Przetargi.pl
P/16/2009 Dostawa łóżek elektrycznie sterowanych

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, ul. Wodociągowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5414100 , fax. 077 5414237
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
    ul. Wodociągowa 4 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5414100, fax. 077 5414237
    REGON: 00029430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    P/16/2009 Dostawa łóżek elektrycznie sterowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS 1.1. Dostawa do siedziby zamawiającego 16 szt. łóżek elektrycznie sterowanych do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie ich we wskazanych miejscach (Oddział Neurologii dla Dorosłych A - 8 szt., Oddział Neurologii dla Dorosłych B - 8 szt.). Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w prawidłowej obsłudze łóżek elektrycznych. Łóżka muszą być fabrycznie nowe oraz muszą spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 33192130-2 Łóżka z silnikiem 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez dołączenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne: oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach, cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; może jednak posiadać dodatkowe, lepsze cechy, szerszy zakres działania, inne nieprzewidziane przez zamawiającego funkcje, opcje użytkowania, dodatkowe części zapasowe, itp. w podanej cenie sprzętu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 udziału w postępowaniu tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj Wykonawcy posiadający w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zakres określony przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 2.1., 2.2, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem minimum 1 dostawy wyposażenia medycznego / mebli medycznych (np. łóżek szpitalnych) o wartości min. 100 tys. PLN, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.3. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Tj. wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem zamówienia, a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy: a na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy złożą oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;. 2a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmn.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach