Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i RTV zwana dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części: część I - rzutnik multimedialny wraz z uchwytem, część II - sprzęt wizyjny, część III - projektory multimedialne , część IV - sprzęt RTV, część V - projektor multimedialny, część VI - osprzęt do tablicy multimedialnej SMART SB 480 wraz z montażem oraz dyktafon cyfrowy, część VII - sprzętu RTV, część VIII - projektor multimedialny, część IX - projektory multimedialne, część X - sprzęt RTV, część XI - dyktafony wraz z mikrofonami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 producenta sprzętu, model (typ) oferowanego sprzętu, odpowiednio do wybranej części. 4. Dostawa sprzętu nastąpi do: 1)dla części I - Instytutu Geografii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 2)dla części II - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk; 3)dla części III - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 4)dla części IV - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 5)dla części V - Katedry Hydrologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 6)dla części VI - Wydziału Historycznego, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk; 7)dla części VII - Wydziału Prawa i Administracji, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk; 8)dla części VIII - Zakładu Oceanografii Fizycznej, al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia; 9)dla części IX - Instytutu Psychologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 10)dla części X - Katedry Gospodarki Przestrzennej, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk; 11)dla części XI - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk. 5. W części VI, poz. 2 z załącznika nr 2, dostawa wraz z montażem sprzętu na będącej w posiadaniu Zamawiającego tablicy interaktywnej SMART SB 480. 6. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1)sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2, 2)sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4)sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5)sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 7. Gwarancja: 1)nie krótsza niż: a)36 miesięcy dotyczące części - I, IX b)24 miesiące dotyczące części - II, VI, VIII, X; c)12 miesięcy dotyczące części - III, IV, V, VII, XI. 2)Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 3)Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 4)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 5)Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 6)Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 7)W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy. 8)Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 9.W przypadkach określonych w pkt 9, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy sprzętu przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy. 10. Wykonawca zapewnia: 1)że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2)że poniesie koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3)montaż sprzętu opisanego w części VI, pozycja 2, 4)obsługę gwarancyjną, 11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach