Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 32320000-2; 32322000-6; 51310000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, na terenie: Gdańska, Sopotu, Gdyni, wg części od I do X. 3. W części IX wymagana jest instalacja urządzeń w zestaw interaktywny i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi zestawu dla co najmniej 16 osób, ustalone na 1 dzień w czasie 6 godzin. 4. W części X wymagana jest instalacja polegająca na wymianie obecnego projektora na nowy i podłączenie do istniejącego okablowania. Zamawiający informuje, iż obecny projektor zawieszony jest na wysokości około 5 m., w związku z tym Wykonawca winien mieć osobę(y) z uprawnieniami do prac na wysokości. Zamawiający informacyjnie zamieszcza 4 poglądowe zdjęcia obecnie zainstalowanego projektora - jako załączniki do SIWZ. 5. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1) sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części od I do X), 2) sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz.U. z 2012 r. poz. 1203). 6. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2, odpowiednio w każdej pozycji: producenta, model (typ) oferowanego sprzętu. 7. Gwarancja: 1) Terminy: część I - projektor multimedialny: min. 24 miesiące, lampa min. 12 miesięcy lub min. 1000 godzin mobilny projektor multim.: min. 24 miesiące ultra mobilny projektor multim.: 24 miesiące monitor min. 60 miesięcy część II - min. 36 miesięcy część III - projektor i ekran min. 24 miesiące część IV - min. 24 miesiące część V - min. 36 miesięcy część VI - projektor min. 36 miesięcy, na lampę zgodnie z czasem żywotności podanym przez producenta sprzętu nie krótszym niż 6000 godzin część VII - min. 24 miesiące część VIII - rzutnik min. 36 miesięcy, ekran min. 24 miesiące, monitor min. 60 miesięcy część IX - tablica min. 60 miesięcy, projektor 36 miesięcy, pozostałe elementy min. 24 miesiące część X - min. 36 miesięcy . 2) Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 3) Gwarancja będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji - na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania przedmiotu umowy, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 5) Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 6) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność w okresie obowiązywania gwarancji. 7) Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad tego samego typu i o tych samych lub lepszych parametrach technicznych, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 8) W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków umowy w tym świadczeń gwarancyjnych lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy. 9) Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3) wadliwie wykonanej instalacji (dotyczy części IX i X) i uruchomienia (dotyczy części IX). 9. W przypadkach określonych w pkt 6, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy. 10. Wykonawca zapewnia: a) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy sprzętu, b) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacji (dotyczy części IX i X), uruchomienia i szkolenia co najmniej 16 osób w ustalonym jednym dniu w czasie 6 godzin (dotyczy części IX), c) obsługę gwarancyjną d) że ma osobę(y) z uprawnieniami do prac na wysokości (około 5 m) (dotyczy części X). 11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych lub jeśli wymaga tego specyfika lub złożoność naprawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w powyższym lub uzgodnionym terminie, Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o tych samych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach