Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego oraz dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis systemu konferencyjnego w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Zadanie Nr 2 - Dostawa i instalacja systemu nagłośnienia w sali obrad w Nowym Ratuszu w Gdańsku, przy ul. Wały Jagiellońskie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówmównia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdział nr 1. CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA określony w Rozdziale nr 1 SIWZ, pkt III: Zadanie nr 1 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 2 - do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Ze względu na brak możliwości podania w ogłoszeniu terminu wykonania zamówienia w tygodniach, jak to określono w SIWZ, w treści ogłoszenia dotyczacej -Informacji na temat ofert częściowych -w pkt 3 termin wykonania zamówienia podano dodatkowo w jednej z dostępnych w formularzu ogłoszenia opcji tj. w dniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2 - wadium nie wymaga się. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Gdańska ul. Nowe Ogrody 8/12; 80-803 Gdańsk. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostaną one zdeponowane w kasie Urzędu Miejskiego w Gdańsku. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach