Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego do realizacji projektu: Angielski na służbie! - szkolenie dla funkcjonariuszy małopolskiej i podkarpackiej Policji i Straży Granicznej w ramach przygotowań do EURO 2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego do realizacji projektu: Angielski na służbie! - szkolenie dla funkcjonariuszy małopolskiej i podkarpackiej Policji i Straży Granicznej w ramach przygotowań do EURO 2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu multimedialnego niezbędnego do realizacji projektu: Angielski na służbie! - szkolenie dla funkcjonariuszy małopolskiej i podkarpackiej Policji i Straży Granicznej w ramach przygotowań do EURO 2012, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w postaci: a. 47 sztuk tablic multimedialnych z oprogramowaniem o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; b. 45 sztuk notebooków z systemem operacyjnym (typ I) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; c. 45 sztuk projektorów multimedialnych z oprogramowaniem o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; d. 45 sztuk zestawów głośników do notebooków o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; e. 2 sztuk notebooków z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym (typ II) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; f. 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych (skaner, drukarka, kopiarka) o konfiguracji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania techniczne odnośnie zamawianego sprzętu oraz oprogramowania zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. UWAGA!! Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Prawem opcji jest objęte 2 sztuk tablic multimedialnych z oprogramowaniem, wymienionych w ust. 1, pkt. a). Oznacza to, iż Zamawiający na pewno zakupi 45 sztuk wskazanych tablic, zaś pozostałe 2 sztuk będzie zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 4. Oferowany sprzęt musi być nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga jednolitego typu licencji dla wszystkich zestawów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji oprogramowania oraz wzajemnej konfiguracji dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, według załącznika nr 3 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia - w Krakowie oraz w Rzeszowie, dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi tablic oraz projektorów. Szkolenia trwać winny do 4 godzin. 6. Wymagane warunki gwarancji: Wykonawca zapewni warunki gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Bieg gwarancji rozpoczyna się od momentu podpisania protokołu odbioru. 7. Miejscem dostawy dla tablic multimedialnych, notebooków typ I, rzutników oraz zestawów głośników są jednostki wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ natomiast notebooki typ II oraz urządzenia wielofunkcyjne należy dostarczyć do Zamawiającego, w Krakowie na ul. Mogilską 109. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie: a. systemu operacyjnego, b. oprogramowania biurowego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy ciążyć będzie udowodnienie równoważności. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł.). 2. Szczegółowe warunki dotyczące wadium zawarte są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) posiadają doświadczenie potwierdzone realizacją minimum jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Za zrealizowane zamówienie podobne Zamawiający uzna: - dostawę sprzętu komputerowego ; - wykonaną jednorazowo czyli maksymalnie w przeciągu 30 dni; - której wartości była większa lub równa 300 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza udokumentowanie wraz z dostawą wdrożenia, instalacji i konfiguracji ww. asortymentu urządzeń oraz oprogramowania niezbędnego do ich funkcjonowania. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień polegających na jednorazowej (wykonanej w ciągu maksymalnie 30 dni) dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: nazwę zleceniodawcy zamówienia wraz z adresem, przedmiotem wykonanego zamówienia, wartość oraz termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia zakończenie - co najmniej miesiąc i rok). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2) dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach