Przetargi.pl
Dostawa , sprzętu medycznego, sprzętu do fizykoterapii oraz mebli medycznych do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa , sprzętu medycznego, sprzętu do fizykoterapii oraz mebli medycznych do Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego dostawą do Przychodni przy ul. Dragonów 6A, Chmielnej 14, Elekcyjnej 54, Grzybowskiej 34, Ciołka 11 i Płockiej 49 w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie, montaż, uruchomienie, odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt medyczny dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis parametrów technicznych sprzętów medycznych stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do fizykoterapii wraz z jego dostawą do Przychodni przy ul. Dragonów 6 A w Warszawie. Zakup obejmuje rozładunek, wniesienie , odbiór przez Wykonawcę opakowań po sprzęcie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania przez obie strony: protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, protokołu montażu/ instalacji/poprawności działania. Dostarczony sprzęt do fizykoterapii musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), kompletny, oznakowany znakiem CE, musi posiadać niezbędne instrukcje, gwarancję i dokumentację w języku polskim a dostarczony sprzęt dodatkowo musi posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego o ile przepisy tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Jednocześnie : Wytwórca, importer i dystrybutor wprowadzający do obrotu na terytorium RP lub sprowadzający na terytorium RP w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga specjalnych części zamiennych , części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu, załącza do wyrobu wykaz dostawców takich części i materiałów. Wytwórca, importer i dystrybutor wprowadzający do obrotu na terytorium RP lub sprowadzający na terytorium RP w celu używania na tym terytorium wyrób, który dla prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika - załącza do wyrobu wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania tych czynności. Podmiot zamieszczony w wykazie, o którym mowa w powyższym ustępie powinien: - dysponować określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi ; - posiadać określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności; - zatrudniać osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Część 3 : Dostawa oraz montaż mebli medycznych: 1. Jednorazowa dostawa mebli, w ilości i rodzaju określonym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, spełniających wymagania w nim zawarte, obejmujące ich transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania i odbiór opakowań. Przez jednorazową dostawę Zamawiający rozumie jedną dostawę do poszczególnej Przychodni. 2. Miejsca dostawy: a/ Poradnia Zdrowia Psychicznego Dorosłych, ul. Mariańska 1, 00-144 Warszawa; b/ Przychodnia Lekarska ul. Grzybowska 34, 00-863 Warszawa; c/ Przychodnia Specjalistyczna, ul. Dragonów 6 A, 00-467 Warszawa. d/ Przychodnia Rehabilitacyjna Mokotowska 15 00-640 Warszawa 3. Dostarczone meble muszą posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję. 4. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy w opakowaniu jednostkowym wskazującym nazwę producenta, typ i model. 5. Dostarczone meble muszą być pierwszej jakości. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w Przychodni ciągów komunikacyjnych, drzwi, ościeżnic, ścian przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia, obicia, zarysowania itp. powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z dostawą, rozładunkiem, montażem, rozmieszczeniem Wykonawca usunie na własny koszt Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach